štvrtok 24. apríla 2014

Vyhodnotenie giveaway

Ahojte,

dneska som tu s vyhlásením giveaway do ktorej sa mohol zapojiť každý z vás :) Vyhodnotenie pridávam neskôr, keďže som cestovala. Nafotila som to a vybrala výhercu ešte u babky v neskorších hodinách. Bohužiaľ sa to odzrkadlilo na nekvalitných fotkách.

Do misky som si dala všetky lístočky s vašimi menami /niekomu raz, niekomu dvakrát/ :


Ďalšie fotky boli nepoužiteľné, tak som to odfotila ráno. Vybrala som si 3 papieriky a spravila z nich guľôčky.


A výherkyňa je :


Lauritta Deptova

Takýto štýl giveaway sa mi celkom páči :) To však neznamená, že všetky budú bez pravidiel - posúdim to podľa ceny.

Ja by som rada spravila také mini giveaways každý mesiac. Bol by to mini balíček do 4eur - poštovné však nepustí, a táto možnosť je nereálna :/

/Budem rada, ak mi výherkyňa neskôr pošle fotku, že balíček dostala a ja ju sem pridám :) /

Príjemný zvyšok dňa a gratulujem výherkyni.  

1 komentár:

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)