štvrtok 15. mája 2014

Balzamy na pery :)

Ahojte,

dneska vám predstavím svoje bezfarebné balzamy.

Chcela by som vám ukázať 2 vajíčka od oriflame, balzam od značky Hell a jelení loj. Mala som ich oveľa viac a keby som sa pohrabala v rôznych taškách mohla by som vám opisovať aj 30.

1) Oriflame vajíčka :

žltý - Vanilla, béžový - Almond.......cena po zľave : 2eur

Ja ich používam doma, kde si môžem byť istá čistými rukami. Sú úžasne hydratujúce a príjemne voňajú. Vanilkový sa mi páči trochu viac - hlavne kvôli vôni a že nie je až taký mastný. Na zimu mi zaručene vyhovoval viac mandľový.

2) Helle :

MED, kúpené v 101 drogérii za 1,25eur

Tento balzam je naprosto úžasný! Praktické balenie a super cena zaručujú tomuto produktu opätovnú kúpu. Čo sa týka hydratácie je famózny. Jediné mínus vidím vo výdrži, keďže po nedlhej dobe si musím balzam aplikovať znova.

3) Jelení luj :

Teta drogéria, cca 2eur

A poslednou pomádou je práve táto od Reginy. Podľa mňa je to taký priemer. Hydratácia nie je zlá, ale ten od Hell sa mi zdá byť lepší. Občas to používam ako aplikátor na hojivé zázraky, ktoré som spomínala vyššie.

Aký je váš obľúbený balzam ? :)

13 komentárov:

  1. áno tie vajíčka od oriflame mám tiež veľmi rada :) A určite vyskúšam aj ten Jelení loj.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten jeleni loj som pouzivala ked som bola mala, mamka ho stale kupovala :D pekny clanok, ja urcite chcem vyskusat ten helle balzam :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vanielkove vajičko som už v ponuke nevidela škoda..inak som už vyskúšala všetky príchute mandlovy mi vadi akosi ta voňa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja :( A už mi dochádza ten môj, tak ho snáď rýchlo vrátia do ponuky.

      Odstrániť
  4. Oriflame balzámy mě hodně lákají, ale bohužel jsou pro mě docela nepraktické :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve preto ich niekedy naberám tým jelením lojom, heh.

      Odstrániť
  5. Super sbírka. :) 2. bálzám jsem vždy měla jako malá, měla jsem hrozně ráda višňový. O:) Jinak Oriflame vajíčka chci už nějaký ten pátek vyzkoušet, tak doufám, že se brzy dostanu k Oriflame katalogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och ja ich mam doma teda veeeela :) ale rada mam aj Vitalos, Himalayu, Figs&Rouge, Logonu naozaj veeela :)


    Posledny den giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vajíčka od oriflamu mám také 2. jedno višňové a jedno kokosové. Jelikož mám celkově radši kokos tak kokosové vajíčko používám více, ale oba jsou ♥♥♥!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vajíčka od oriflamu jsou úžasné!!!! Sama jich doma pár mám a nejradši z nich mám kokos <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)