streda 18. mája 2016

Recenzia na rúž Maybelline Color Sensational 620, 740

Ahojte,

neviem, či som vám už spomínala ako ťažko si zháňam rúž. Vždy mám totiž pocit, že prirodzená farba mojich pier sa mi hodí zo všetkého  najviac. Ak si už náhodou sfarbím svoje už aj tak tmavé pery, musím vziať servítku a aspoň 100x ju pobozkať, prípadne celý finish prepudrovať. Povedala som si však, že zrecenzovať nejaký rúž pre vás môžem.

Dneska by som sa chcela zmerať na jeden z mojich obľúbených - Color Sensational, značky Maybelline v odtieni Pink Brown (620) a Coffe Craze (740).



Obal je hranatý, ozvláštnený červenkastou, prípadne ružovkastou farbou. Zo spodu sa nachádza náhľad odtieňu a jeho samotný názov. Novšia kolekcia s nude obalom je obohatená o jednoduché ornamenty.

Predtým ako sa vrhnem na samotnú farbu, nedá mi nespomenúť aj krásnu jemnú vôňu rúžov.


Po neskutočne dlhom úvode sa konečne dostávam k tomu najdôležitejšiemu - konzistencii, pigmentácii, celkovému pocitu a výdrži.

Color sensational, odtieň 620:


Rúž je jednoznačne hydratačný, na perách sa kĺže jedna radosť a zanechá zvláštny - ani matný, ani trblietavý finish. Má v sebe príjemný prirodzený lesk, ktorý vytvára krásny ženský dojem. Výdrž je hydratačnou schopnosťou produktu obmedzená na cca 2 hodinky. Je to však niečo ako cukrík, ktorý si hodíte do kabelky a kedykoľvek ho môžete vytiahnuť a behom sekundy zjesť, alebo v prípade rúžu znovu aplikovať. Pigmentácia produktu je fantastická. Hnedý základ tvoria s ružovým podtónom skvelú dvojicu a vytvárajú perfektný nude efekt.


Color sensational, odtieň 740:


Každý, kto má pozná tak vie, čo pre mňa znamená káva. Je to taká moja väčšinou príjemná závislosť. Musím sa vám priznať, že pri kúpe druhého rúžu hral názov odtieňu vcelku veľkú rolu. Konzistencia je taká istá ako v prvom prípade. Pigmentácia je na perách o kúsok horšia, naopak výdrž sa mi zdá lepšia. Osobne ho najradšej používam v kombinácii s červeným rúžom na utlmenie výraznej farby. Na fotke som si aplikovala skutočne malé množstvo, keďže pri vrstvení niekedy môže zachádzať do čiar.


Nemôžem nepodotknúť fakt, že oba produkty majú perfektný aplikátor, ktorý vám už bohužiaľ nemám ako ukázať. Cena je približne 5-6 eur a získate za ne 4 ml tohto úžasného produktu.

Poprosím potlesk za ,,profesionálne" nanášanie rúžu...vidno, že si ich dávam raz za storočie, heh

naľavo: fotka na dennom svetle, napravo: použitý blesk
Niekomu môže prekážať minimálna výdrž, ale ako som spomínala aplikácia je rýchla a ľahká. A samozrejme nebudte lenivé ako ja a odtieň si najprv vyskúšajte, pozrite si ho na dennom svetle a až následne kúpte. Tieto dva rúže patri k mojim top 3 a vždy keď mám chuť na zmenu, tak siaham práve po nich. Takisto som na ne počula samé chvály, takže sa ich oplatí vyskúšať :)

Nanášate si rúže každý deň alebo ako ja skôr výnimočne ? Máte skúsenosti s produktami na pery značky Maybelline ?

Prajem vám príjemný zvyšok dnešného dňa :)))

18 komentárov:

  1. mám tu první, osobně je na mě příliš hydratační, rychle mi ze rtů sklouzne a konturka zase tu její barvu ta jako změní, no...leží mi v šuplíku :/
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tým, že ja si nepotrpím na výdrži, tak mi tá hydratácia vyhovuje...ale Dermacol má tuším neviditeľnú kontúrku, takže to by mohlo byť tiež zaujímavé skombinovať :)

      Odstrániť
  2. Krásny článok oba rúže vyzerajú fantasticky a majú krásne farby. už sa neviem dočkať ked si ich pojdem kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Coffe craze mám také a jsem s ní nadšená :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najviac sa mi páči ten odtieň 740 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten ružovkastý by som hneď adoptovala :-) Pôjdem sa naň pozrieť. Krásne fotky, šikula. O tej závislosti na káve by som mohla román napísať :-D Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maybelline má veľmi dobré a kvalitné rúže. Pekné farby si si vybrala :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rúže od Maybeline úplne zbožňujem! A hlavne tie pastelové farbičky na leto! :) Ale aj tieto nude sú super, v poslednej dobe som veľmi prepadla tomu trendu NUDE :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypadají tedy na rtech opravdu skvěle a překvapila mě i ta hydratační vlastnost, tu jsem ještě nezažila snad u žádné rtěnky :) jinak používám rtěnku taky spíš vyjímečně a vůbec mi nedrží :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dobrý deň
    Získanie legitímna úver bol vždy veľký problém pre ľudí, ktorí sa potrebujú peniaze.
    Ľudí, ktorí potrebujú pôžičku sú viac znepokojení úverové a zabezpečenia.
    Mňa si starosti, ak ste ma kontaktovať teraz vám spokojnosť vašich finančných potrieb, pretože ja som legitímne veriteľa akreditované dom veritelia. My pôžičku úroková sadzba je 4% a
    Ak máte záujem o získanie finančnej pomoci, kontaktujte ma. Tu je môj email: lucastrid123@gmail.com
    Ďakujem vám za vaše pochopenie.

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)