pondelok 5. augusta 2013

Obočie


Pri vašom make-upe nesmiete zabudnúť aj na obočie. Je dôležité upraviť ho hlavne ráno keď je neupravené a “strapaté”. Nemusíte sa s ním babrať 4hodiny a netreba vám ani veľa produktov. Zo začiatku vám dokonca postačia len 2, prípadne 3 veci!

Predpokladám, že každá si zaobstarala aspoň 1 základnu sadu štetcov kde sa nachádza aj štetec na úpravu obočia, ak nie takýto štetec vás môže stáť max. 2 eurá a nie je ťažké zaobstarať si ho.

Ďalšia vec je gél na obočie. Môžete si kúpiť aj drahší, ale na zač. vám úplne bude stačiť aj nejaký lacný od essence.

Ak máte nenápadne obočie jemne si ho môžete upraviť ceruzkou alebo farbou na obočie. Z týchto vecí ja nemám nič a zatiaľ mi to ani nechýba J

Tu máte pár fotiek ako sa celý look zmení s malou úpravou obočia:
Naľavo je obočie neupravené.
Vpravo je obočie učesané



















Tieto produkty som použila:

Štetec na obočie od Paris Memories
Gél na obočie essence lash&brow gell mascara










Dúfam, že sa vám môj post páčil J
                                                                                                                                               Kika, xoxo

1 komentár:

  1. Ja mám gél na obočie od Miss Sporty a je fakt úžasný !! A naozaj to obočie "učeše" tak ako to na tvojej fotke vidieť ;) Určite s tým budem pokračovať. A možno niekedy skúsim aj tento od ESSENCE.

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)