piatok 9. augusta 2013

Recenzia na liquid line od essence



Ahojte,
Dneska mám pre vás recenziu na tekutú linku. Zoženiete ju v každej DM drogérii a keďže je to essence má aj priateľskú cenu :) Môžete si ju zaobstarať v normálnej alebo vodeodolnej verzii.

Náplň a výdrž:
Má to síce 3ml, nie je toho však málo. Čo sa týka výdrže je naozaj perfektná. Linka mi vydrži niekedy aj celý deň bez zmeny a na oku je fakt čierna. Síce si pod ňu dávam bázu na tiene myslím, že pol dňa vám vydrží aj bez nej.

Černota :
Linka je užasne čierna. Bola som príjemne prekvapená jej intenzívnou farbou :) Kvôli blesku to nie je moc vidno, ale je to naozaj krásna farba :)

Aplikátor :
Myslím, že toto je veľká nevýhoda tejto linky. Štetinkou, ktorá bola v linke sa tažko robia aj hrubé linky, o tenkých nehovoriac. Možno, že len ja neviem s takýmto aplikátorom pracovať ale mne proste nevyhovuje a preto si aplikátorom nanesiem farbu na 1 starý skosený štetec, ktorý som nepoužívala a linka je dokonalá.

Cena :
Stála maximálne 3eurá čo nie je príliš veľa. Myslím, že sa to oplatí a okrem aplikátora je úplne dokonalá :)

Fotky:


Tu vidíte, že ten štetec není moc pevný (aspoň podľa mňa). Btw prepáčte za tú nádobu, ale nechcelo sa mi ju zase umývať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)