piatok 16. augusta 2013

Baumax :D


Ahojte,
Včera som bola v Baumaxe a je to pre mňa raj, keďže milujem kvety a fotografovanie. Podľa mňa kvety patria k najfotogenetickejším oraganizmom a preto som si si ako vždy spravila vyše 100 fotiek.

Začnem fotkami kde napíšem nejaký komentár a potom vám sem dám ďalšie 4 fotky.
Let's get started!

Ako prvé mi nedalo odfotiť túto krásnu orchideu. S mamou milujeme orchidey už len kvôli ich kráse a aj samozrejme kvôli tomu, že má pekné detaily.

Baumax panáčik ^^

Tie listy sa mi tak páčiaaa ^^
Zbožňujem kvety so zaujímavým tvarom.
Keby ste tam náhodou išli nezabudnite ochutnať tento pomaranč. Ak máte radi kyslé veci ako ja- toto vás očarí! Proste mňam...
Chrobáčiky ^^
Včela zblízka:
Videli ste niekedy rozkošnejší popolník ? 
Zbožnujem kvety, ktoré majú 2 odlišné farby:
Okrem toho tam boli mäsožravé rastliny, citrusy, socha budhu a rôzne zaujímavé prívesky:


Tento post síce nemá nič spoločné s módou, chcela som sa s vami však podeliť o fotky :)

Byeeee :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)