piatok 23. augusta 2013

Laky na jar/leto


Ahojte,
dneska som tu s ďalšou témou na viac postov. Chcela by som vám ukázať moje laky na jar/leto. Predpokladám, že si laky budem dokupovať tak v každom poste sa zmienim o 2-3 lakoch, kt. sa do jari/leta bude hodiť. 


Golden rose...odtieň 208


Ružová je na jar ako stvorená. Laky od Golden Rose sú kvalitné a farba je výrazná už po 1 vrstve laku. Ja ho mám v odtieni 208 a je to nádherná farba. Už mi dochádza a rozmýšľam o kúpe nového :)

Essence...odtieň 125



Ďalšou farbou laku je taká do fialova, je to slabučká farba, ktorá sa na "teplúčke" dni hodí. Essence laky podľa mňa nie su veľmi kvalitné, rýchlo sa lúpu a pre získanie farby treba aj 3-4 vrstvy. Rýchlo schne čo je plus a aj cena je dostupná. Každopádne tento lak je v odtieni 125-absolutely blue. 

Na dnes je to všetko, nechcem vám sem dať všetky laky naraz aby vás to nenudilo a mohla som napísať o laku to čo chcem :) 
Do komentu môžete napísať váš obľúbený lak na nechty na leto/jar :)
                                                                                                                                          Kika, xoxo

2 komentáre:

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)