štvrtok 29. augusta 2013

Mňamka

Dve hodiny pred spánkom by si nemala jesť, čo ak si veľmi hladná ? Sprav si koktejl! Mňa osobne nasýti a neni vôbec náročny na spravenie :)

Budeme potrebovať: 

2banány, mlieko, podvodny mixer, med (nepovinné), nádobu


Ja som vybrala banány, ktoré by som už nezjedla  :) 

Postup:

1. Do nádoby pridáme mlieko... ja som tuším dala 450ml ale záleži od toho či ho chcete mať hustejší alebo nie :)

2. Do mlieka vložíme banány


3. Premixujeme to podvodným mixerom. 


Ochutnáte ho malou lyžičkou a ak sa vám zdá málo sladký použite med ako sladidlo namiesto vanilkového cukru. 


Všetko premixujeme a je to :)




Ľahké, chutné a nasýti. Ak si však veľmi hladná daj si nejaké ovocie : jablko, hrozno, jahody ... :)

Alebo si sprav šalát :) O jednom jednoduchom bude ďalší príspevok na túto tému :) Čo pomáha vám na nočný hlad ? Budem rada ak to napíšete do komentov :)
                                                                                                                                                    Ahoojte, Kika

                                                                                        




3 komentáre:

  1. Niekde som čítala že nieje dobré jesť banány večer, neviem či vo všetkých formách ale myslím že áno lebo z vela banánov sa priberá :) je to len taký tip, ale hned ako pôjdem do obchodu bežím kupit banany a toto musim vyskušat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Banány sú síce ovocie s tuším najväčšim množstvom cukru v sebe ale tak 2 snáď nezaškodia :D Keď tak najlepšie by to bolo s jahodami, ktoré toho cukru nemajú v sebe až tak veľa ale sú zase drahšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle recept si dělám už asi tři roky a musím říct, že je to super, jelikož je to rychlé a všechny ingredience mám vždy doma :)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)