sobota 4. januára 2014

Lesk na pery Power Shine, Oriflame

Ahojte,
dneska som tu s recenziou na lesk od oriflame. Už ste ho mohli vidieť v minulom príspevku TU.



Stručný opis :

Čo sa týka obalu, je relatívne jednoduchý. Za 5ml produktu zaplatíte 5,5eur, respektíve 1,1eur za mililiter. Pomer cena kvalita je určite v prospech kvality.

Aplikátor :

Má celkom čudný tvar, je pružný a lesk sa ním krásne aplikuje.

Čo o ňom píšu na stránke ?

Super žiarivý lesk na pery s jedinečným aplikátorom pre presné nanášanie. Množstvo trblietavých čiastočiek, ktoré odrážajú svetlo, rozžiari vaše pery a dodá im krásny farebný lesk. 5 ml

Čo je pravda ?

Všetko čo je tam napísané. Keďže mám odtieň Soft Coral a farba je prirodzená, neviem posúdiť aké krytie majú ostatné, tmavšie lesky ale za ten môj im dávam veľké PLUS.

Okrem toho:

Poznáte to, keď si dáte na pery lesk a začne sa tak lepiť, že rýchlo hľadáte nejakú servitku, nech si ho dáte  preč ? Tento lesk je pravý opak. Není to ako lepidlo a malilinká lepkavosť sa dá hravo zvládnuť. Jeho vôna je neodolateľná. Na opisovanie vôn som úplny antitalent, ale mne to pripomína západy slnka v lete, heh. Taká jemna a pritom sladšia vôna.

Ostatné recenzie a možnosť kúpy TU

Ak sa vám nechce dávať toľko peňazí za lesk, počkajte kým bude v zľave a určite ho vyskúšajte :)

Pred:

Po :

Ospravedlňujem sa za moju extrémne suchú pleť :/

Máte už s týmito leskami skúsenosť ?

                                                                                                                                     Kika

20 komentárov:

  1. Nemám dobré skúsenosti s leskmi od Oriflamu, lebo sa mi zadaú dosť lepkavé, ale tento vyzerá veľmi dobre. :)
    Vďaka za komentár.
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež nemám rada tieto lesky od oriflame, presne ako komentár vyššie-dosť sa lepia, ale tento má moja mama doma, a pár krat som ho použila a celkom pohode a neni taky vyrazny :)

    http://adush268.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iné lesky som neskúšala, ale tento mi celkom vyhovuje :)

      Odstrániť
  3. Všeobecne lesky rada nemám, ale tieto mám dva. Pravdu povediac ich skoro nepoužívam, lebo sa mi nepáči hlavne ten aplikátor, klasický mäkký štetec by bol lepší. No s krytím som docela spokojná, nanášam ich väčšinou prstami (ženská sa vždy nejako vynájde :D)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. To verím :D Ani ja nemám lesky moc rada, až na tento :)

      Odstrániť
  4. Vypadá hezky, ale já bohužel nejsem moc fanoušek lesků. Vadí mi ten pocit, když je mám na rtech.:( :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie z drogérie nemám ani ja rada, ale tento mi vyhovuje.

      Odstrániť
  5. Já moc lesky v lásce nemám, ale tento vypadá pěkně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já lesk nepoužívám,mám spíš ráda balzám na rty.
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja preferujem balzam ale keď mám náladu na lesky siahnem po tomto :)

      Odstrániť
  7. Presne tento mám no nepoužívam ho, ale tá vôňa je super! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekná farba. Ja mám dve lesky, jeden zo spolupráce a jeden darovaný, no nepoužívam ich veľmi :) Lovely photos ! Great post <3 :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článok .. chceš sa navzájom sledovať ? → http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá pěkně, ale lesky mi nějak nic neříkají.. Buď používám něco opravdu výrazného (rtěnky), nebo jen hydratační bezbarvé balzámy.
    Jinak máš moc hezké rty, ty moje by před byly úplně vyschlé, rozpraskané a prostě bych je ani na blog dát nemohla :D

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)