nedeľa 5. januára 2014

Catrice Camouflage Cream - korektor

Úvod /môžete preskočiť/ :

Zvuk budíka vás otravuje a naivne si myslí, že vás zobudí. Niekedy sú dny, kedy tento škripot ignorujere alebo vypnete. Zobudenie vás však neminie a tak si pomaly otvárate oči do nového dňa plného lásky a napätia. Začnete spomínať na vaše zbrkle stlmenie budíka a s mrzutým výrazom sa pozriete na vaše hodinky. Síce ste si o pár minút viac zdriemli, času navyše vám teda neostalo. Kým by ste rozotreli make-up ušli by vám ďalšie dva autobusy, ale nemôžete predsa ísť takto von! A vtedy ide na rad korektor, ktorý hravo zvládne známky včerajšej noci. Dneska si niečo povieme o tom, ktorý sa dá zohnať v drogérii :


Stručný opis:

Krémový a hutný korektor od známej značky catrice. Je to také cestovné balenie, ktoré stojí 3,19 eur. Má 3 gramy, čiže za každý gram zaplatíte okolo eura. Mali by ste spotrebovať do 6 mesiacov.

Obal:

Korektor je zabalený v čiernom obale, ktorý pripomína obal tieňov značky mac. Líši sa v tom, že narozdiel od toho, že sa mac tiene otvoria, tento obal treba vyšróbovať. Niekomu môže vadiť, že tam musíte "čapať" prsty alebo štetec ale myslím si, že každá z nás si pred líčením ruky umyje, čiže to nie je až taký problém. Okrem toho sa korektor do pleti lepšie vsiakne keď ho nahrejeme našimi prstami.

Čo o ňom píšu  na stránke ?

Naozaj nevyhnutný pre bezchybnú pleť. Krém Camuflage s dlhotrvajúcim zložením dokonale splynie s pleťou pre neviditeľnú korekciu. Spoľahlivo prekryje nedokonalosti pleti, pigmentové škvrny a červené žilky. Účinný krém Camouflage ponúka vysoké krytie a môže sa používať s púdrom s vodeodolným efektom. V ponuke tri rôzne odtiene.

Čo je pravda ?

Že by bol nevyhnutý, to nemôžem potvrdiť. Určite je však dobrý pomocník. Krytie má celkom vysoké, na moje kruhy to však nestačí. Používam normálny púder, ale myslím, že o takejto veci by neklamali. A naozaj existujú 3 odtiene, heh.

Odtieň :

Keďže nemám zrovna svetlú pleť, vybrala som stredný odtieň /020 Light Beige/. Nebudem sa o ňom veľmi rozpisovať, keďže si môj odtieň môžete ťuknúť do googlu a posúdiť či vám bude vyhovovať :)



Jednotlivé obrázky som stiahla z tejto STRÁNKY
Fotky :




Na pravo nemám nič a naľavo mám korektor. Až po odfotení som zistila, že ho nemám poriadne rozotretý, takže sa za to ospravedlňujem. Nemám na sebe make-up, ani riasenku aby vynikol len korektor :)


Záver:

Tento korektor by určite vyhovoval dievčatám, ktoré majú slabé až stredné kruhy. Jeho krycia schopnosť je celkom vysoká, mne to však aj tak nestačí. Za tie peniaze sa určite oplatí. Aplikácia je ľahučká, čo tomuto výrobku prináša ďalšie plus :)

Dávam mu 4/5 kvôli tomu, že s mojimi kruhmi si podarí len na 80%. Ak však nemáte pod očami taký extrém ako ja, kľudne mu môžete dať aj 5/5.


Ďalšie recenzie TU TU TU

Máte s týmto korektorom skúsenosti ? :)

Ahojté :)

41 komentárov:

  1. Opravdu dobrý výkon, kouknu po něm ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná recenze možná taky vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nějaký korektor na kruhy bych chtěla, ale tenhle asi chtít nebudu :) Každopádně, moc hezká recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ide o to aké kruhy máš :) Preto som tam dala aj fotky. Ďakujem

      Odstrániť
  4. Pokud máš hodně velké kruhy (asi jako já) tak doporučuji spíše korektory do červena výborný je ten 4barevný od Catrice . Černevé nebo spíš odstín do růžova ty kruhy krásně neutralizuje a jiné už ani nepoužívám:)) jo ještě Dermacol cover ten by tak šel :D
    Jinak krááásný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam ten Dermacol cover :) Ale určite mrknem aj ten ružový. Ďakujem

      Odstrániť
  5. Looks really great!

    Follow you on GFC.
    Hope you follow me back :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na foto sa ani nezda, ze by si mal tak velmi vyrazne kruhy, ale asi to skresluje.. celkom pekne ti to zakrylo.. ja som mavala ako mladsia velmi vyrazne kruhy, akoby som nebola v poriadku, mali az taku zeleno-modru farbu.. teraz kruhy mam uz len take mierne, same sa to stratilo.. pouzivam maybelline affinitone... je pre mna dobre kryci, ale neviem, ci by tebe stacil.. mne by make-up cover strasne vysusoval ocne okolie.. tebe to nerobi?

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej foťák to dosť skreslil. V poste píšem, že mi to na 80% zakrylo ale mne to nestačí. Aj mne celkom vysušuje to okolie ale aspoň to zakryje tie kruhy, a odkedy používam krém na oči od oriflame, už nemám to okolie až také suché ako kedysi, čiže mi to až tak nevadí. Okrem toho ho kombinujem ešte s jedným korektorom, kt. to okolie zase oživí.

      Odstrániť
  7. Mám ho a kruhy pod očima asi tak tísíckrát horší než ty a kryje mi je bezvadně.. trik je pod něj ještě hodit červený korektor (pokud máš kruhy pod očima do šeda).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nehovorím, že nekryje ale mne to nestačí a tak ho kombinujem s ďalšími :)

      Odstrániť
  8. Tento korektor vyzerá byť super :) Určite sa po ňom mrknem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je báječný typ a recenze ♥! Já korektory moc nepoužívám, ale na fotograficíh jde vidět maximální a úžasný efekt výsledku ♥! Krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já postupem času na korektor už nějak zanevřela. I když mám kruhy jako blázen, zakrývám make-upem nebo soláriem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si niekedy naniesla make-up a na kruhy aplikovala make-up ešte raz :)

      Odstrániť
  11. Vyzerá to super, tento korektor si musím aj ja zaobstarať :)

    btw. followneš ma spať? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kryje vážně celkem pěkně.. žy bych ho koupilaaaa?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja mám kruhy pod očami dosť výrazne a veľké a omnoho viac ako ty :) A ku tomu som ešte veľmi svetlá niekedy mám pocit, že mám priesvitnú pleť :D Takže tie kruhy vyzerajú fialovo, zeleno všelijako :/ A ak si kúpiš sadu korektorov od dermacolu a budeš na kruhy používať žltý korektor a na to potom dáš trošku tohto od catrice tak ti ich úplne zakryje :)) a ten catrice je perfektný na zakrytie drobných nedostatkov a tmavších miest :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu :) Tu som len chcela ukázať, že keby som si dala LEN tento korektor nebolo by to ono :)

      Odstrániť
  14. Vyzerá zaujímavo, presne dnes som po ňom pokukovala v drogérií...Akurát.. Uprednostňujem celú paletku korektorov aj so zelenou, žltou a rôznymi ďalšími, aby som vedela všetko zamaskovať :-)

    Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám takú mini-paletku kde sú 3 farby a tie mi stačia, potom už len jednofarebné, heh.

      Odstrániť
  15. Vyzerá výborne, ja sa teda nemaľujem, ale sestra vždy zháňa niečo dobré na kruhy pod očami, takže už mám darček na meniny, dakujem ;)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pekný blog.Krásna recenzia mlujem značku catrice nedávno som si kúpila paletku korektorov od catrice a su dokonalé♥no tento vyzerá tak tiež veľmi dobre plánujem kúpiť.Kukla by si môj blog a pridala sa k lokalite a zanechala by si nieaký komentár bola by som rada,ja som si ťa pridala.Môj blog:http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)