štvrtok 9. januára 2014

Color tatto, Maybelline

Ahojte,
dneska by som vám chcela napísať recenziu na color tatto od Maybelline.


Mám od nich dva odtiene :) Jeden som si kúpila už dávno, druhý som si kúpila nedávno.

Začnem tým čo už mám dlhšie a je to odtieň 87 Mauve Crush:


Malý opis :

Je to modrý tieň s fialovými odleskami. Keďže väčšina mojich tieňov je v nude farbe, chcela som si zaobstarať nejaký, ktorý by mi otvoril oko a dlho vydržal :)

Opis autora :

  • inovatívne atramentová technológia - dodáva intenzitu tieňa a dlhodobú farebnú sýtosť
  • poskytuje výdrž až 24 hodín
  • ľahko sa nanáša
  • nezlievajú sa v očnom záhybe
  • oftalomologicky testované
  • vhodné aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek

Môj názor na vec :

Farba je naozaj intenzívna. Keďže na tento odtieň púdrovu vrstvu nedávam, sotva mi na viečku vydrží 7h bez toho aby sa nevlieval do vrások. K nanášaniu by som mala menšie pripomienky. Aj keď je textúra celkom krémova, nanášanie sa mi nezdá práve brnkačkou. Aby bol tieň rovnomerne nanesený si naozaj musím dať záležať. O zlievaní som už písala vyššie, ale myslím, že tento bod závisí od toho aké ma kto viečka :) Posledný bod nemôžem zhodnotiť, keďže kontaktné šošovky nenosím .

Intenzita odtieňu na ruke :
Neskôr som si kúpila aj odtieň 35-On and on Bronze :


Stručný opis:

Napriek menšiemu sklamaniu s prvým odtieňom som sa rozhodla kúpiť aj tento, ktorý používam oveľa častejšie. Mám pocit ako keby to boli dve rozdielne značky, keďže manipulácia s týmto odtieňom je oveľa jednoduchšia :)

Opis autora :

  • inovatívne atramentová technológia - dodáva intenzitu tieňa a dlhodobú farebnú sýtosť
  • poskytuje výdrž až 24 hodín
  • ľahko sa nanáša
  • nezlievajú sa v očnom záhybe
  • oftalomologicky testované
  • vhodné aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek

Môj názor na vec :

Pigmentácia je v oboch farbách intenzívna. Nad tento odtieň si zvyknem naniesť aj púdrový tieň a vydržali bez jediného zlievania viac ako 15 hodín takže tu je tá 24-hodinová záruka reálnejšia :) Schválne som vám odfotila oba výrobky otvorené aby ste sami videli, že konzistencia tohto odtieňa je príjemnejšia a tým pádom aplikácia ľahšia. Pri tomto odtieni môžem potvrdiť, že sa mi nezlievajú v záhybe. Posledný bod opäť nehodnotím.

Intenzita tieňov na ruke:





































Oba odtieňe pri sebe :


Dala som im aj malý test. Pustila som na moju ruku silný prúd teplej vode a na to, že nie su vodeodolné majú podľa mňa slušnú výdrž.


Konečné hodnotenie :


Pigmentácia - Keď som si ich dávala na ruku, ťapla som si len do tieňa a bum na ruku, čiže keď si ich dávam na viečko je ich pigmentácia ešte lepšia. Predsalen nie je problém si do googlu naťukať jednotlivé odtiene aby vám ukázalo milión fotiek s daným tieňom (max. počet bodov bolo 10)
Výdrž - x je počet hodín koľko vydrží odtieň na mieste bez akejkoľvek zmeny. 
          - bronzový tieň používam len s púdrovým tieňom na vrchu takže vám neviem povedať koľko vydrží                 ako samostatný tieň
Aplikácia - max. počet bodov jednoduchosti je 10

Pár fotiek :

Na dolnej fotky /vľavo/ nemám ani špirálu a trblietky z tieňa mi samozrejme popadali na riasy :D
Na druhej už riasenku mám a môžete vidieť asi ako to vyzerá.
Na tretej /hornej/ som vám chcela ukázať, že tiěn nie je práve rovnomerný :/ :



Na prvej fotke opäť bez riasenky :)
Na druhej ju mám, ale bohužiaľ sú zlepené.
Na hornej môžete vidieť ako je tieň zjednotený :


Túto recenziu som si asi 100x čítala ale stále som s ňou nebola celkom spokojná tak ma prosím ospravedlnte. Teraz máme v škole dosť naplnený program a preto je tento príspevok slabší :/

Ahojté.

11 komentárov:

  1. ta druha barva je pekna, ale nejsou moc vyrazne.

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Normálne sú výraznejšie ale ja som nechcela dať veľa farby na ruku :)

      Odstrániť
  2. Barvicky moc peknee ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odstiny pekne, ja stiny moc nenosim protoze jsem nenasla jeste zadny ktery by se neslevad dp vrasek jak pises a to mi stve....ale ta modra je pekna a libi se mi vic nez ta do hneda ;) hezka recenze..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja mám s tým problém ale skús si na ne naniesť aj púdrovy tieň či ti to nepomôže :)

      Odstrániť
  4. Mne sa páči tá prvá farbička, máš pekný blog :) Čo povieš na vzájomné sledovanie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veru tiež som nechcela veriť, že krémové tiene sa nezlievajú, ale tieto to fakt nerobia. Používam ich aj ako podkladovú bázu pod očné tiene.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)