piatok 17. januára 2014

Recenzia na Eye Q, značka P2

Ahojte,

po dlhej dobe sa vám ozývam s recenziou na tieň v pere od značky P2.



Stručný opis :

Jedná sa o vodeodolný tieň, ktorý je v podobe ceruzky. Na jednej zo strán najdete samotný tieň a na druhej "hubičku" čím si ho môžete rozotrieť. Na SR ho nezoženiete, ale tuším som ich videla v Rakúsku. Výrobku je 3,5g a stojí 2,5eur /čiže na 1g okolo 70centov/

Ako som spomínala bude to taká fotorecenzia. Pod každú fotku napíšem nejakú tú vetu.



Na prvej fotke vám predstavím samotnú ceruzku, kde si môžete všimnúť, že jej farba ladí s tieňom. Po viečku sa nádherne kĺže.



Na druhej strane je mne absolútne nevyhovujúca hubička. Je vyrobená z toho otrasného materiálu, ktorý pripomína špongiu. Ktovie, možno vám sadne, ale ja radšej použijem prsty.



Na ruku som si nakreslila 2 čiary. Dolnú som rozblendila hneď a hornú po tom ako zaschla. Oba som rozotierala tou hubkou.



Tu máte odtieň 020 - magic island v plnej kráse. Okrem neho je aj pár daľších odtieňov :


OBRÁZOK SOM NAŠLA TU
Ktorá farba sa vám páči najviac ?

Líčenia :



Aby ste mali predstavu, ako to asi vyzerá, spravila som 4 rôzne kombinácie. Keď si dáte len tieň  a riasenku (ja ju nemám) budete mať rozjarenejšie oko a ako rannú rýchlovku to niekomu môže stačiť.



Pre prehĺbenie pohľadu som do záhybu dala hnedý tieň.



A tu som si konečne dala riasenku v spojení s linkou spravenou za 2sekundy. /prepáčte za linku, nestíhačka/



A čo takto ho len skombinovať len s linkou a riasenkou ? Aká kombinácia sa vám páči najviac ? 

Výdrž :

Nie je to tieň vhodný na party, keďže jeho výdrž nie je nič moc. Mne vydržal cca 6 hodín.

PS: Mal by byť vodeodolný a čo by to bola za recenzia keby som to nevyskúšala, že ? Tieň na ruke to zvládol perfektne.

Bola by som rada, keby ste mi do komentárov napísali, aký druh recenzií sa vám páči viac :) Ďakujem.

Chcela by som sa ešte ospravedlniť za kvalitu aj pomalosť mojich príspevkov ale naozaj je to v škole komplikované :/ 

Majte sa.

10 komentárov:

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)