nedeľa 19. januára 2014

Top 3 - Make-up

Ahojte,
dosť bolo recenzií, dneska by som chcela založiť rubriku TOP 3 :)

Začala by som tvárou, keďže to je pre väčšinu dievčat základ. Boli by to relatívne podrobné skupiny takže dúfam, že vás to bude baviť.

V tvári by som chcela povedať moju TOP 3  z :
  • Make- up
  • Korektor
  • Púder
  • Konturovanie
Dneska to bude o make-upoch :


Oriflame, Giordani Gold adoptive foundation



Tento make-up som sem zaradila, lebo po nanesení ani nie je vidno, že nejaký máte. Môžete kráčať po ulici s nádhernou pleťou a pocitom, že nikto nezistí o vašej pomoci s ním. Mám ho v odtieni porcelain, ktorý si miešam s iným aby som dosiahla svoju farbu. Výdrž má strednú, takisto aj krytie.

Oriflame, Ever lasting foundation


Tento make-up používam hlavne na konturovanie. Mám ho tu kvôli farbe. Bledulky si dosť ťažko hľadajú správny odtieň a myslím si, že toto je riešenie. Výdrž má asi 8-9hodín. Na tvári opäť pôsobí prirodzene a krytie je minimálne.

Dermaol, 24 Control Long Lasting make-up


Toto je môj najnovší make-up, ktorý používam na celú tvár. Kupovala som si ho pred silvestrom, lebo som potrebovala naozaj dlhotrvajúci krycí krém a na tento som počula dobré recenzie. Pre mňa je táto pumpička skvelá ale niekomu by mohlo vadiť, že z nej vyletí relatívne veľa make-upu. Takisto mám zjednotenú pleť a krytie je stredne až vysoké. Mám ho v odtieni 3.

Nanášanie :




Od prava do ľava : Oriflame Longlasting f., Oriflame  GG adoptive f., Dermacol 24control
Od prava do ľava : Oriflame Longlasting f., Oriflame  GG adoptive f., Dermacol 24control

Spravila som vám aj mini tabuľku:

Funkcie Oriflame- Giordani Gold f. Oriflame Longlasting f. Dermacol 24h control
Krytie Slabé – stredné Slabé Stredné – vysoké
Počet odtieňov 5 6 7
Dostupnosť v drogérii žiadny odtieň žiadný odtieň 4 odtiene
Cena 15 eur 10 eur 10,26 eur

Síce má Dermacol make-up až 7 odtieňov, ja som v dm našla len 4. Nevýhoda make-upov od oriflame, je nedostupnosť v drogériách a prehnané ceny, ale ich zľavy sú dokonalé, heh.
Ak by ste mali nejaké otázky na určité make-upy, stačí to napísať do komentáru :)

Ahojté.

24 komentárov:

  1. aku super tabulku si urobila! pekne spracovane!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S GG máš pravdu, je tak lehký, že ani nevím, že hona pleti mám. Dermacol patří též mezi mé oblíbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoj blog sa mi veľmi zapáčil ! :) určite ho budem sledovať :) ..a ten make-up od dermacolu..počula som,že kryje dobre ale je ho veľmi vidieť na pleti ..zatiaľ som ho ešte nevyskúšala keďže mám radšej iba nejaký ľahký make up čo pleť len zjednotí ale stále vyzerá prirodzene :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje, veľmi si to vážim.

      No, ten od Dermacolu síce pleť zjednotí, ale podľa mňa nepatrí medzi tie ľahšie :) Aj keď to krytie pôsobí prirodzene.

      Odstrániť
  4. Já moc makeup nepoužívám, takže neznám nic z tohohle, ale máš to moc pěkně zpracovaný. A máš krásný pozadí, úplně mně to připomělo léto! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dermacol 24h Control som dostala od Ježiška a neviem si vynachváliť!! Inak mám ešte velmi rada Stay Matte od Rimmel. Máš to velmi pekne spracované :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetci ten dermacol chvália :) mala by som aj ja vyskúšať, krásna recenzia
    Adysha

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja používam ten z oriflame a celkom som spokojnáá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. awesome blog!
    you want to follow each other ?
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som pred nejakým časom make-up úplne zavrhla, vyskúšala som ich mnoho a ani jeden mojej pleti nesadol :( Pupáčiky vždy radšej zakryjem korektorom a musím teda povedať, že je to najúžasnejší pocit, keď si dám biely sveter a nie je hnedý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy človeka to hľadanie naozaj omrzí :) A ak ti stačí korektor, načo pleť zaťažovať make-upom ?

      Odstrániť
  10. Dobrá recenzia ;) ja to mám najjednoduchšie, make-up nepoužívam vobec :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To je najlepšie, radšej nezačať ako potom nevedieť bez neho vydržať.

      Odstrániť
  11. nechcem ti do toho kecat, ale ked mas peknu zdravu plet, tak sa vykasli na makeupy. lahky puder postaci :) ja som tym presla tiez. nanasala som kila makeupy bezdovodne :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som si tú pleť ako tak už make-upom dokašlala minulý rok a teraz sa ho snažím aspoň obmedziť na max. 4x týždenne /nie vždy sa mi ti podarí, hehe/.

      Odstrániť
  12. dermacol makke upy jsem neměla nikdy ráda.. ale vím že si je dost lidí chválí :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja na ten make-up od Dermacolu nedám dopustiť, je najlepší na svete a vydrží nepohnute celú pracovnú dobu.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)