piatok 7. februára 2014

January favorites

Ahojte,

bola som odcestovaná a na blog som akosi nemala čas. Nepovažujem ho zatiaľ ako jednu z najdôležitých vecí ale ako zmysluplné využitie VOĽNÉHO času, ktorého som teraz veľa nemala.

Dosť bolo kecov a vrhnime sa na to!

Beauty :

Kúpila som ho v dm

Tento make-up som spomínala v TOP 3 - Make-up a nedalo mi nepovedať o ňom aj tu. Môžem si ho nanesieť ráno s istotou, že aj večer bude v tom istom stave.

Môžete kúpiť TU

Táto paletka je dokonalá. Tiene majú príjemnú konzistenciu a dokonalú pigmentáciu. Okrem toho si myslím, že to nie je až taká drahá záležitosť. Päť eur za mono-odtieň v skvelej kvalite je celkom slušná cena.  


Tento produkt naprosto zbožňujem. Či už ako podklad alebo samotný tieň, určite stojí za vyskúšanie. Písala som už o ňom RECENZIU . V skratke povedané dlhotrvajúci tieň s príjemnou konzistenciou.

Hair:

Na vlasy somsi nič nové neobľúbila :) Ak vás však zaujíma nejaká moja obľúbená vec na vlasy skúste pozrieť TU

Accessories :


Po dlhšej dobe som rozhodla dať bižutériu bokom a tak som celý mesiac nosila len strieborný náramok a dva náhrdelníky taktiež zo striebra.



Čo sa týka doplnkov v oblečení vybrala som si túto šatku. Mala som ju na sebe skoro každý deň, hlavne kvôli jej vzorom a farbe. Aj by som vám napísala kde by ste si ju mohli kúpiť, ale bola kupovaná na rakúskych vianočných trhoch. 

Food :


Ak máte radi horkú čokoládu toto je niečo pre vás! Sú to také malé kocky čokolády s rôznym percentom kakaa ( 56% 60% 70% 75%).  Ak by ste chceli odfotila som vám aj tú tabuľku.

Perfume :


A samozrejme moja obľubená voňavka od Dior nesmie chýbať.

Songs :


Blogers and Youtubers :

Čo sa týka blogeriek dosť často som klikala na sueandcolours . 
Jedna z mojich obľubených youtuberiek je dope2111 a tento mesiac som na jej videa klikala asi najčastejšie.


Ďakujem vám za pochopenie a príjemný zvyšok večera. 

27 komentárov:

  1. tá NAKED paletka vyzerá krásne.Ale o tom dermacol make-upe som počula,že vyzerá na pleti neprirodzene ..asi ho budem musieť konečne vyskúšať aby som vedela aký je naozaj ! :)

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to ako krásne kryje vyzerá celkom prirodzene. Určite nemáš na tvári nejakú omietku ale tiež to nevyzerá ako keby si nemala žiadny make-up :) Veď vyskúšaj aspoň tester a uvidíš.

      Odstrániť
  2. Tu čokoládku si musím koupit!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prívesky na krk sú nádherné! Hlavne Nefertiti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ta paletka vypadá dokonale :) Wow je opravdu nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fíha, koľko nových vecí, šál je veľmi pekný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek. Nad makeupem od Dermacolu dlouho přemýšlím, no nakonec asi neodolám a koupím si ho. :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta paletka ma fakt krasne farby a vyzera kvalitne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. UD Naked som ešte v tejto menšej verzii Basics nevidela :) Vyzerá skvele :)
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Naked paletku jsem dostala k Vánocům a je naprosto úžasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Make- up jsem měla možnost také vyzkoušet a byla jsem s ním spokojená :)

    Nicole blog

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)