štvrtok 13. februára 2014

3 Valentines Outfits :)

Ahojte!

Dneska som tu s príspevkom na tému Valentín.

Je to aj môj prvý outfitový post a poviem vám, bolo to náročné. Vyfotiť tri rôzne outfity len na samospúšť bol pre mňa horor. Ono by to nebolo také zlé, keby som ju nemusela pred každou fotkou nastavovať .

Úvod :

Ak chcete radu ako sa máte obliecť na Valentína, tak potom mi neostáva len vám povedať:

,,Chodte v tom čo máte najradšej!"

Kúpili ste si nejaké nové šaty ?
Dostali ste úzke legíny ?
Máte obľubenú sukňu ?
Čo tam po nejakých inšpiráciach keď tú hlavnú máte v hlave :) ... a v skrini.

Tento post je skôr zameraný na to aby ste trochu nakukli do môjho šatníka a zistili môj vkus :) Ak si nechcete čítať tie omáčky okolo preskočte ich a kuknite si len obrázky a ak máte čas a náladu skúste si to aj prečítať :)

1) Dress, dress, dress :3



Veď je to deň romantiky a k tomu patria aj ženské veci. Ja by som určite volila obľubené šaty v kombinácii s elegantným kabátom a jednoduchou kabelkou.

Prečo šaty ?
1. Ihneď máte základnu farbu /šiat/ a kombinovať doplnky bude jedna radosť
2. Je to ženské a vyspelejšie
3. Niekedy treba aj trochu elegancie :)
4. Ak máte nejaké opätky a bojíte sa ich vytiahnuť von, máte dôvod!
Ja som dostala šaty z Talianska, bohužiaľ neviem z akého obchodu. Kombinovala som ich s čiernymi silonkami a opätkové čižmy boli samozrejmosť.

Kombinujeme:

- ja si k nemu dávam elegantný kabát, talianskej značky CAVALLI
- úplne jednoduchá veľká čierna kabelky z obchodu CARPICA
- môžete zvoliť veľký čierny náramok, prípadne nejaký pekný náhrdelník :)


Top + Skrit :

Nemáte chuť na nohavice ale šaty nie su vaša šálka kávy ? Zvoľte sukňu!

Prečo ?
1.  môžete sa zahrať na fashion designer a kombinovať rôzne tričká s vašou obľubenou sukňou
2.  opät to môže byť odstrašovač strachu z opätov
3.  každé dievča je v sukni zlaté.... alebo sexy ?

Ja som sa držala svojej obľúbenej farby - čiernej. Obyčajné tielko z Gate a sukňa z TERRANOVy spojených s opaskom sa mi zdala ako celkom pekná kombinácia.  S touto sukňou sa môžete hrať na zlaté dievča alebo keď si ju vytiahnete trochu vyššie aj na pôvabnu dračicu. Akú cestu volíte vy ??


Kombinujeme :

- ja by som si k tričku ešte zobrala mini šatku
- na tielko by som si dala čierny svetrík a namiesto dlhej bundy len koženku
- dovolila som si zvoliť extravagantnejšiu kabelku /požičanú od mamy/ kvôli tomu, že by sa tento outfit mohol zdať fádny




Koženka je z obchodu Terranova.  PS: Netuším prečo to dalo na tú koženku také odlesky ale je čisto čierna.




3. Pohodlne ale sexy!

Nie každá má práve takéto dievčenské kusy oblečenia v láske, chápem. Ale keď už ste sa rozhodli pre nohavice/legíny a niečo na vrch vytiahnete veci v ktorých vyzeráte najlepšie. Obtiahnuté legíny, výstrihy, pekné svetre. Potešte vašich chlapov :)
PS : Alebo viete čo, kašlite na tie kecy a oblečte si to v čom sa cítite pohodlne! Veď je 365dní v roku a akýkoľvek z nich môže byť vašim Valentínom!

Prečo si vybrať túto tretiu možnosť ?

1.  je to pohodlne
2.  rýchly výber (vaše najkrajšie veci dáte do jedného obleku)
3. v obtiahnutých legínach vynikne váš sexy zadoček

Z posledných síl som sa prezliekla do tesných legín z obchodu CALZEDONIA a moje tričko je z PULL & BEAR.



Kombinujeme :

- tu máte naprostú voľnosť
- normálne nohavičky nepripadajú do úvahy!

Záver :

Ako som spomínala už na začiatku všetko je to len na vás :) Ide predsa o to aký typ oblečenia sa vám páči, ktoré doplnky rady nosíte a čo za topánky považujete za tie naj!
A načo si vlastne dávať na seba niečo dokonalé ? Riadte sa aj tým ako vážne beriete tento deň a keď je vám to viac menej jedno, kľudne na seba natiahnite staré legíny a tričko.

Ďakujem vám za to, že ste si to prečítali, ospravdlnujem sa za tie fotky kvôli neporiadku ale už keď som si dala tú námahu nafotiť to tak to musím postnuť :D

Ahojté.

11 komentárov:

  1. Tak to prvé sa mi páči najviac :) len určite by som dala opätky :) lebo kombinácia šiat a čižiem sa mne osobne nepáči :))


    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To prve na mna posobi az prilis lacno. Nieco take si viem predstavit na prostitutke ktora sa chce vyobliect silou mocou. To druhe ti sekne viac.

    Diana.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú sukňu by som si určite dala nižšie, len som si to vtedy neuvedomila :) ........A čiernu zbožňujem :)

      Odstrániť
  3. Vlastne prepac myslela som to na ten druhy outfit, s tou suknou. Je to az prils kratke....a inak preco tolko ciernej?!ved je den valentina a nie pohreb:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vobec sa mi to nepači, cele zle!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To první je nejlepší:) Můj Valentýnský outfit bylo pyžamo a válení se v posteli s přítelem:D

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)