streda 9. apríla 2014

March Favorites

Ahojte,

dneska tu mám oneskorených favoritov za Marec. V popiske obrázka som vám napísala kde a za približne akú cenu som ho kúpila :)

Beauty:

101 Drogéria, cena: 4eur
O mozaikovom púdri značky NYC som písala už TU. Ako som vravela, kúpila som si ho znova a som spokojná. Dosiahnete ním krásnu prirodzenú tvár a za tú cenu sa určite oplatí.


krasotika.sk , v zľave za 11eur
Tejto paletke som podľahla aj ja. Tiene sú dokonalo pigmentované. Rúž má krásnu krvavo-červenú farbu, ale keďže sa mi nehodí, posúvam ho ďalej. Čierna ceruzka má fantastickú intenzitu, presne tak ako zvyšok paletky.


Drogéria Dm, cena: 4,99eur

S prvými lúčmi slnka sa začína ukazovať aj prvá masť na mojej tvári. Tento primer naozaj spĺna to čo má a za primeranú cenu.

Hair:


Bio obchod /Avion, BA/ cena: 5- 5,5eur
Už dlhšiu dobu používam na vlasy kokosovú masť. Je to niečo ako kokosový olej, ale nechutí dobre a je to trochu mastnejšie. Používam ho pár krát do mesiaca a spraví mi dokonalé kučery. Okrem toho, vlasy pôsobia oveľa zdravšie.

Accessories :


Spleen
Kombinácia týchto troch náušnic je krásna a preto som ich celý mesiac rada nosila.

Food :


Tesco, cena v zľave : 60centov
K šalátu alebo k jogurtu som si rada dopriala kukuričné chlebíčky. V marci som ich začala kupovať a sú veľmi chutné.

Laky :


101 Drogéria, cena v zľave : 2,15eur
Na nechty som tento mesiac obľúbila tento pieskový lak od Rimmel London v odtieni Total eclipse.

Music:

Linkin Park - CASTLE OF GLASS
Linkin Park - New Divide

Youtubers and Blogers :

Tento mesiac som sa dosť často pozerala na videa od Carli Bybel.
Som si istá, že túto blogerku poznáte, ale tento mesiac som si ju veľmi obľúbila : Kandeej


Aký je váš obľúbený produkt za Marec ?

Inak pripomínam GIVEAWAY.

Príjemný zvyšok dňa :)

30 komentárov:

  1. jej dakujem za inspiraciu s blogerkou, idem mrknut :)

    Ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway o nove telove mliecka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten lak vypadá opravdu podobně, nejspíš budu muset vyzkoušet :) Chtěla bych tě pozvat na svou giveaway o poukázky do eshopu Namalujse.cz http://beauty-an.blogspot.cz/2014/03/giveaway-slevove-kupony-do-eshopu.html Budu moc ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí ty laky pudr vypadá zajímace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jů, ta paletka Snow White vypadá kráásně, hlavně teda obal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý post, moc se mi líbí paletka, primer a lak na nehty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O tej kokosovej masti som už dávno čítala a chcela ju vyskúšať...stojí za to si ju kúpiť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlasy - sú lesklejšie a krajšie
      - mám pocit, že sa zmastia o jeden deň rýchlejšie ako bez nej
      Telo - v zime som si to občas dávala na moje extrémne suché nohy, ale v horúcom počasí dávam prednosť krému
      Tvár - mastné jak ... Nepoužiteľné.
      Jedlo - samostatne to nemá takú super chuť ako kokosový olej, ale je to jedlé.
      Cena - lacnejšie ako kokosový olej
      Záver - ak ti nevadí, že je to mastnejšie a menej chutné, skús to. Avšak na letné počasie by som preferovala menej mastný kokosový olej.

      Odstrániť
  7. zatiaľ som počula len o kokosovom oleji, masť je pre mňa novinka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa čudovala, keď mi ju predavačka ponúkla :)

      Odstrániť
  8. Tu Snow White paletku chci už strašně dlouho, prý jsou ty stíny úplně dokonalé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetko je super. ten primer chcem oskúšať.

    follow me pls:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. kokosova mast to je niaka novinka? pekne naušnice:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či novinka, ale predavačka mi ju odporučila, tak som si ju kúpila - nemala som čo stratiť. :)

      Odstrániť
  11. Ten lak vyzerá naprosto super :) www.all-of-beauty-things.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naušnice vypadají skvěle a ta paletka, mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. S kokosovým olejom, mamm svoju velmi dobru skusenost, na kolko ked som ho zacala pouzivat tiez v kuchyni vlasky mi velmi zhustli a si zdravsie :) Ono na tom oleji predsa nieco zazracne bude! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mozaikový pudr od NYC mám v odstínu Rose Glow (nebo jak se jmenuje, nemám ho teď u sebe) a musím říct, že jsem z něj zklamaná. Barva mi vůbec nesedí, ale možná mu zkusím dát druhou šanci a vytáhnout ho na léto:)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)