sobota 5. apríla 2014

Mini Giveaway

Ahojte,

tieto dni boli pre mňa dosť náročné a som na seba poriadne nahnevaná!

Moja nezodpovednosť spôsobila, že som si počas prázdnin zabudla fotoaparát a fotky z mobilu sa mi nezdali natoľko kvalitné, aby som ich dala na blog. Ako ospravedlnenie som vám spravila mini giveaway.

Prvá vec je balzám v tube od značky Helle. Ja ho mám v medovej vôni a vám som kúpila čerešňový.



K tomu som vám pribalila bižutériu - 2 náramky, 1 náramok na nohu a 1 náušnica.






Klasicky, nesmú chýbať vzorky :



A podmienky ? Žiadne!!

Jediné čo potrebujem, je aby ste mi do komentárov napísali váš e-mail aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať.

Tým, že som nenapísala dlhšiu dobu žiadny post, chcem dať možnosť všetkým. Ak ma však odberáte, ešte viac si to vážim a preto budete v žrebovaní napísaný dva krát :)

Výhercu vyhlásim presne o 2 týždne. Je to taká mala giveaway, čiže nevidím dôvod na dlhšiu dobu. Môžete sa zapojiť aj z Česka.

                                                                                                         Príjemny zvyšok dňa ... :)

52 komentárov:

  1. tak to je od Teba veľmi milé, že robíš takú giveaway :)) teším sa na posty! :3
    teri.palova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bednarova9@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej, to je od teba super :)
    beekey.x@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne náramky :3 lauritta1208@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podobné náušnice som mala aj ja kým som jednu nestratila :( takže takéto by ma potešili :) beperfectissimple@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna Giveaway♥
    kornelia.labudova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow ten náramek je moc pěkný
    NELAADAM@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je moc milé:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetko vyzera velmi pekne, zlate :) .. super GW :-)

    sasha186471@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie náramky su krásne :)))
    04barabora04@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásná giveaway :o) ten náramek je nádherný kéž bych vyhrála , hned již vím k čemu bych si ho vzala :o)
    Můj mail: cumanelka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je prima! :-)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduju tě jako Kejtý Dreamy:)
    super GA!:)))
    můj email je: kejty-photographer@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. moc hezká giveaway,ty lebky mi přijdou roztomilé xD :) a sleduji tě přes gfc jako Jana Svobodová (jananulka.9@gmail.com)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super ceny ;)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc pěkné :333 Lebky :3 :D
    GFC: Tevy Tex
    Mail: tevytex@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. andie002@seznam.cz
    http://andie-fashion.blog.cz/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. katiiphotography@gmail.com skvěla giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Roztomilé náramky!

    ivisandali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. můj email je: possibly17@gmail.com :) děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
  23. nádherné
    terka.tomaskova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ten náramek je opravdu skvělý! :O A tyhle balzámy jsou moje dětství, vždycky jsem je víc čuchala než jima léčila rty :D


    vcabalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ahoj :) sledujem ta cez GFC- Dasa Frantova
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. to je super :D melounovazmrzlina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. woow ty náramky jsou boží :). nela.brezinova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Julka Ďurčeková
    Email: julka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Mne sa paci ta jedna nausnica :D
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Skvělá giveaway!:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Jééé, super giveaway:)
    thedurciana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)