sobota 12. júla 2014

100 Happy Days

Ahojte,

dneska som tu s tagom #100HappyDays.
Ide o to, že každý deň si musíte nájsť vec, činnosť, alebo čokoľvek iné, čo vám spravilo radosť. Môže to byť jedlo, zážitok, nové oblečenie, ale aj kávička či čaj. Niekedy to ide rýchlo, neviete si vybrať, čo odfotiť. Avšak lehota 100 dní nie je malá a vám sa to musí podariť každý deň. Nakoniec to uverejníte na sociálnej sieti, aby ste motivovali ďalších ľudí.

Čo sa týka mňa, rada by som to brala ako príspevok. Raz za čas zverejním 7 fotiek za celý týždeň. Bola by som veľmi rada, keby ste do toho išli aj vy.

OFICIALNA STRÁNKA-KLIK

Pondelok :



Pohľad na moju starú školu vo mne vzbudzuje veľa spomienok. Je to už nejaký ten rok čo sem nechodím, ale aj tak mi v hlave koluje kopec prežitých zážitkov.

Utorok :



Aj Vám vyčarajú kvety úsmev na tvári ?

STREDA :



Šálka kávy vždy dodá človeku chuť do života.

ŠTVRTOK :


Prvý nanuk v lete 2014.

Piatok :


Už len z tej fotky som šťastná. Ten deň si pamätám presne. Samota, príroda, kvety, vôna, myšlienky. Fotené síce v jari, ale fotka mi dodala mi radosť, tak ju sem pridávam.

SOBOTA:



Prvý víkendový deň som strávila s tatinom, jeho manželkou a bráchom. Užili sme si prírodu v bojnických kúpeľoch a výlet sme zakončili v kaviarni.

Nedeľa :


Mrzí ma, že ma nenapadlo odfotiť tú zmrzlinu ešte v pôvodnom stave. Každopádne, chutila fantasticky!


Ak túto výzvu robíte, dajte dole odkaz :)
                                                                                                                             Príjemný zvyšok dňa.

8 komentárov:

  1. Do této challenge jsem zapojená taky:). Jen už trochu dýl, ale vůbec nestíhám takže mi těch 100 dní bude trvat trochu déle no:(:D. Ale snad to nebude 365 dní:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super challenge :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výzvu bohužel nedělám, asi bych to nedala. :D
    Ale dělám instablogy. :D Můžeš se kouknout, jestli chceš. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavá výzva.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)