štvrtok 3. júla 2014

Top 3 - Korektor

Ahojte,
dneska som tu s pokračovaním TOP 3. Predstavím Vám svoje obľúbené korektory.

1) Catrice camouflage cream


Už som o ňom toľko krát písala, že toho musíte mať plné zuby. Aj keď som mu v RECENZII nedala plný počet bodov, sem som ho zaradiť musela. Niekomu by mohlo vadiť, že je tuhší. Ak ho použijete priveľa, zachádza do vrások...inak je super.

2) Oriflame pure nature stick


Táto tyčinka je jediná, ktorú používam na nedokonalosti pleti a nie na kruhy pod očami. Rozdeľuje sa na 2 časti - zelený a telový. Je trochu mastnejší, ale inak slušný produkt za nízku cenu :)

3) Garnier Roll - on


Tento korektor je síce trochu drahší v porovnaní s predchádzajúcimi, ale na leto je ideálny. Má krémovú konzistenciu a veľmi dobre rozjasní okolie pod očami. Ja ho vlastním už od minulého leta a ešte so mnou drží, takže smelo do toho!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snažila som sa vybrať z každého rožku trošku. Nižšie som vám napísala,  kde daný produkt spomínam a tabuľku. Ak vlastníte nejaký z týchto korektorov, napíšte mi do komentárov vaše skúsenosti. Budem rada ak napíšete Váš obľúbený :)

zľava : Oriflme, oriflame, catrice; hore : garnier


Catrice - KLIK NA RECENZIU
Oriflame - KLIK - FAVORITI /APRÍL/
Garnier - KLIK - FAVORITI /AUGUST/- strašne dávno som písala ten post, ale korektor som tam spomínala


FunkcieOriflameGarnier Catrice
KrytieStrednéSlabéStredné – vysoké
Počet odtieňov123
PoužitieVyrážky, červené miestaRozjasenie okolia pod očamiKruhy pod očami
Cena6 eur9 eur

3,2 eur


Xoxo, Kika

8 komentárov:

  1. O tom Catrice korektoru jsem už hodně slyšela. Plánuju si ho v budoucnu koupit, ale nejprve musím sehnat drogerku, ve kterém ho prodávají (Havířov Catrice nejspíš nezná a v Olomouci taky není snadné něco takového sehnat :D )...:)
    Já teda nejčastěji používám Rimmel - Match Perfection a musím říct, že mi ze všech korektorů, které jsem doposud měla, vyhovuje nejvíc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám teď v plánu korektor od MAC, četla jsem samé skvělé recenze, tak snad nezklame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď spotrebujem ten čo mám, tak by som si chcela kúpiť ten od Catrice:)

    pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa páčil od Yves Rocher, ten mi dostatočne stačil len sa mi už bohužiaľ minul :/

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)