štvrtok 14. augusta 2014

Riasenka - Bourjois Volume Glamour

Úvod /môžete preskočiť/:

To, že každá žena má iné riasy, je už známa vec. Krátke, riedke, nevytočené. Negatívne veci si všimne každá - hlavne na tých svojich. Keď sa nad tým však zamyslíme, zistíme, že práve nimi sú výnimočné. Aj keď sú krátke a nie práve naj-čiernejšie majú svoj pôvab a originalitu. Nám to však často nestačí a priznajme si, že také slová idú jedným uchom dnu a druhým von. Používame riasenky, linky a iné rady, či tipy na zlepšenie toho, čo nám bolo dané. Na jeden zázrak sa dneska pozrieme :

odtieň Noir Ebene 06

Stručný opis :

Dnešná recenizia je zameraná na francúzku pomocníčku, značky Bourjois. Obsahuje 12ml a v Dm drogérii ju zoženiete za približne 10eur /cca 0,8 eur za ml/. Vlastním ju v čiernej farbe.

Čo o nej hovorí výrobca :

Riasenka obohatená o intenzívne čierne minerálne pigmenty, ultra objemové riasenka pre maximálny objem rias (zdvojnásobia ich objem). Obsahuje parafínový vosk pre zosilnenie rias a pre zvýšenie ich objemu, včelí vosk a vosk palmových listov pre odolnosť rias a ryžový vosk pre zvláčnenie rias. Ďalej je zloženie obohatené o polyméry a vitamín B5, ktorý podporuje rast a obnovu rias. Štetec v tvare valčeka dodá riasam až o 50% viac objemu. 

Moje riasy bez riasenky a s ňou :

Čo sa týka mojich rias, nemôžem sa na nich príliš sťažovať. Boli oveľa hustejšie, ale bohužiaľ mi v určitom období opadali. Po kúpe som sa tešila na skvelý objem, bohužiaľ som sa ho nedočkala. Nechcem tým povedať, že by moje riasy boli v pôvdnom stave, ale čakala som viac. Výraznejšiu zmenu som zacítala v dĺžke. Riasy mám po nanesení skoro po obočie. Osobne nemám rada zlepený efekt, preto ju používam v jednej vrstve. Dodá im prirodzený, predlžený look. 


1 vrstva






2. vrstva  Maybelline Volum´ Express 

Čo sa týka obalu, vyzerá luxusne a elegantne. Kefka súhlasí s opisom - je úzka v tvare valčeka. Dostanete sa ňou ku každej riase. Nezabúdajte na fakt, že ako máme každá iné riasy, takisto nám vyhovuje iný typ aplikátora.  Riasenka sa výrazne nedrolí a vydrží celý deň. Náplň je výrazne čierna, ako môžete vidieť z fotiek.

Zhrnutie :

+ pigmentácia
+ predlženie
+ prirodzený look
+ pri troške snahy zachytí aj najmenšie riasy
- cena ?
- nevidela som vodeodolnú verziu



Máte skúsenosti s riasenkami značky Bourjois ? 

18 komentárov:

  1. tieto kefky sa mi pačia pekne spravia tie riasy parada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že výsledek vypadá skvěle! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Konečný look řas vypadá úchvatně!! ♥
    Mimochodem tagla jsem tě u mě na blogu a budu ráda když se rozhodneš tag napsat taky, už se na tvé odpovědi moc těším! ;) http://www.meow005.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Se značkou zkušenosti nemám, ale četla jsem o ní spousty recenzí :). Řasy ti udělala krásné, neslepené a přirozeně hezké :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je nádhera, ani u 2 vrstev bych neřekla že jsou řasy slepené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne nie... ale pri 1 vrstve sa mi to páči viac :)

      Odstrániť
  6. Máš nádherné oči! ♥
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mě zatím nezklamala ani jedna řasenka téhle značky:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala zatiaľ príležitosť vyskúšať si len túto.

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)