pondelok 1. septembra 2014

Back to school :)

Ahojte,
dneska tu mám na poslednú chvíľu, make-up do školy :)

Začneme tým, že sa do školy osprchujeme. Ja použijem relaxačný sprchovací gel s vônou levandule.


Nasleduje krém na tvár. Vaša pleť nebude pôsobiť unaveno a dodáte jej potrebnú výživu. Podľa mňa je práve prvý školský deň školy vhodný na make-up. Zaleží to však od toho, či sa počas školského roka nelíčite vôbec, alebo si predsalen niečo na tvár dáte. Aby vám vydržal celý deň použite pod neho bázu. Moja od Dermacolu, pleť vyhladí a vytvorí pekný podklad pre bb cream od Lorealu. Zvolila som ho kvôli tomu, že sa prispôsobí mojej opálenej farbe tváre.


Samozrejme nasleduje korektor, púder, lícenka, rozjasňovač....všetko voľte podľa svojho uváženia a času.

Ja som tentokrát volila look, len s jedným tieňom na zjednotenie viečka a veľmi jemne som si zvýraznila ohyb. Nakoniec som si vytočila som si riasy a naniesla riasenku.

Nezabúdame na obočie. Je len na vás, čo je vám pohodlnejšie. Ak máte obočie prirodzene husté, stačí ak si ho vyčešete. Ak nie, menšie doladenie ceruzkou, či tieňom určite neuškodí. Snažte sa to však neprehnať. Nechcete mať umelé obočie, ale vaše v krajšej verzii.

Na pery si naneste aspoň balzam, alebo váš obľúbený rúž.


Celý look, dolaďte oblečením, voňavkou, sprejom na vlasy a úsmevom.

Či sa do školy namaľujete, alebo nie.... dúfam, že váš prvý deň dopadne skvelo.

Ahojtéé

4 komentáre:

  1. Decentní a přitom nádherné! <3 :)
    Máš opravdu nádherné oči. :) Je to korektor (kamufláž) od Catrice? :)
    Beautiful while

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný nápad na článok, a ďakujem ti za komentár na mojom blogu ;) Tú manufaktúru mám rada, ale väčšinou idem do toho obchodu dám si nejaký krém tester a idem preč :D

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)