nedeľa 14. septembra 2014

Catrice - Quattro Absolute Eye Colour

Ahojte,

dneska som tu s recenziou na paletku, značky catrice.







Obsahuje 4 slušne-pigmentované tiene, ktoré sa dobre aplikujú. Obal je z plastu, ktorý vydrží nejaký ten pád. Je na ňom logo príslušnej značky.


Hore, vľavo: Žiarivú žltú farbu, ktorá v paletke vyniká, osobne aplikujem mokrým štetcom. Používam ju hlavne do vnútorneho oka, pre žiarivejší pohľad.
Hore vpravo: Je to typická army farba s shimerom. Očné líčenie krásne doplní. Rada ho aplikujem na druhú polovicu viečka.
Dole vľavo: Žiarivá sivá farba, ktorá mi pripomína ligotavého robota. Bola by som radšej, keby bol matný, ale čo už.
Dole vpravo: Táto farba je zo všetkych najmatnejšia. Neuberá jej to na prigmentácii a intenzite tmavého prevedenia. Skvelo pasuje na spodnú linku, alebo do banánku.



zľava doprava: robot, tmavosivá, army, žltá

Ako môžete vidieť, žltá farba je zo všetkých najhoršie pigmentovaná. Pri tejto cene sú slušne pigmentované. Na fotke sú bez použitia báze.

Jediné, čo mi vadí, je výdrž a prášivosť. Hlavne pri žltej a striebornej - trblietky opadávajú aj po použití bázy. Určite sa nehodia na celodenný výlet. A aby som nezabudla - je to odtieň 080 Yellow Submagreen. Nachádza sa tu 2x 1,5g tieň a 2x 2,5g tieň. Dokopy za 8g zaplatíte 4,69 eur. /cca 1eur za 1,7g/




Namočený štetec

Plusy :
  • pekný výber farieb
  • slušná pigmentácia
  • cena
  • obal
Mínusy :
  •  pigmentácia žltého tieňa
  • výdrž
  • nehorázna prašivosť trblietok
Konečne mu dávam 3/5. Moje hodnotenie nájdete TU.



Rada by som vám pripomenula dotazik, ktorý sa zobrazí KEĎ KLIKNETE SEM. Vaše odpovede ma potešia a veľmi mi pomôžu. Ďakujem...ahojté.

4 komentáre:

  1. Ta paletka vypadá docela pěkně, škoda jen, že ta výdrž je tak chabá. Já mám od Catrice asi 3 tyhle paletky a jsem s nimi spokojená, všechny jsou pěkně pigmentované a dlouho vydrží.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super, že si mala šťastie. Keby mali tieto lepšiu výdrž /hlavne strieborná a žltá/ boli by super :)

      Odstrániť
  2. AHOJ :)

    Chcela by som Ťa pozvať do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY!

    MAJ SA KRÁSNE :)
    NIKA

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)