nedeľa 21. septembra 2014

L'oréal Nude Magique bb cream

Ahojte,

dneska tu máme recenziu na bb cream od Lorealu.



BB cream / Krycí krém ?

Čo sa týka hitu bb creamov, nepodľahla som im.  Možno je bb cream trochu hydratačnejší, ale určite by som nezavrhla krycí krém, len kvôli týmto tvrdeniam. V konečnom dôsledku platí - chémia ako chémia. BB cream beriem ako mladšieho brata make-upu.


Základ :

Môžete si ho zakúpiť v 2 odtieňoch - light a medium. Keďže mám tmavšiu pokožku, vybrala som si 2. verziu. Produkt stojí 10eur a obsahuje 30ml. /0,33 eur za ml/. BB cream má v sebe aj SPF 12, ktorý by mohol byť aj väčší.

Nanášanie :

Skúšala som to štetcom, ale najlepší efekt som dovršila práve prstami. Ruky si samozrejme umyjem pred aj po nanesení bb creamu. V prípade potreby doblendím kabuki štetcom. Takto dosiahnem pekný hladký finish. Má veľmi riedku konzistenciu, takže sa logicky spotrebujem viac produktu.




Musíte si uvedomiť, že make-up nemá žiadnu farbu. Zaručene sa nemusíte báť pocitu masky, krytie je však minimálne. Pleť po nanesení nie je úplne zmatnená, takže v prípade potreby použite púder.

Podľa mňa je ideálny na leto, keďže väčšina žien vtedy nechce full cover make-up. Pleť nie je po nanesení suchá a pôsobí prirodzene.

Po cca 4 h sa na tvári začnú robiť prvé fľaky a mapky. V prípade použitia bázy a občas produkt prepúdrujete tak vydrží aj 5-6 hodín, ale menšie mapy sa vám vytvoria aj tak. Musím uznať, že mne sa tento bb cream pekne prispôsobí , ale čo som videla na ostatných blogoch - pre bledule to asi nebude. Nižšie Vám dám link na 2 iné blogy pre porovnanie :

Purpurovalastovicka.blogspot.sk - KLIK
http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk - KLIK

Plusy :

- zjednotená pleť
- nezanecháva pocit masky
- prispôsobí sa mojej pleti

Mínusy :

- nezmatní pleť
- v žiadnom prípade sa nevyrovná s make-upom
- mapy po určitom čase


Odo mňa získava 4/5.

Budem rada, ak vyplníe tento dotazník, ktorý sa objaví po kliknutí na vetu. Ďakujem.


Príjemný zvyšok dňa.




2 komentáre:

  1. Takéto BB krémy sú podľa mňa naozaj len buď pre dokonalú pleť alebo fakt na leto ak sa niekto nechce líčiť, ináč nič moc pre mňa :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)