nedeľa 12. októbra 2014

September favorites

Ahojte,

dneska som tu s favoritmi za september. Keďže som mala narodeniny, favoritov tu mám trochu viac.



Beauty :

1.

Pupa

Táto lícenka je úžasná! Tvári dodá svojou marhuľovou farbou šťavu. Keď to s ňou nepreženiete dodá tvári krásny prirodzený efekt.

2.

Maybelline Colorsensational, 620 - Pink Brown, 6,5eur


Čo sa týka rúžov, nie som ich veľký fanúšik. Mám totiž pocit, že mi žiadny nesedí farbou a pri mojich extrémne suchých perách ani konzistenciou. Tento som dostala na narodeniny a je skvelý. Krémová konzistencia a nude farba mu neuberá na pozitívnom hodnotení.

3.

Dm, cena : 6,5eur

Báza pod make-up je u mňa samozrejmosť. Toto je moja prvá vyhladzovacia a určite stojí za vyskúšanie! Nemám síce pocit, že make-up pri jej použití vydrží dlhšie, ale spraví pre neho hladký podklad.

4.
Kiko, Taliansko, 5/6eur


Tento produkt som si kúpila ešte na dovolenke v Taliansku, ale v septembri som ho používala skoro denne. Hnedá farba s kvapkou ružovej sa dokonalo hodí do ohybu. Čo ma však potešilo na tomto duo tieni najviac je zlatý shimmer , ktorý sa ani po zotretí vrchnej časti neminul.

Laky :

Dm, cena:  cca 2eur

Tento mesiac som úspešne zakončila svetlé laky práve týmto, značky Rimmel. Krásne kryje už po 2. vrstve a ja som si stihla kúpiť z tejto edície aj čiernu farbu.

Random :

www.lookfantastic.com-KLIK, cena: 27,28 /ja som si ich kúpila v akcii za 23,99eur/

K narodeninám som dostala aj tieto skvelé štetce od Real Techniques. Používam ich každý deň a investícia sa určite oplatila! Môžete sa tešiť na recenziu.

Songs :

Tento mesiac som frčala na albume od Nirvany - Nevermind
a Bon Jovi - It's My Life / po kliknutí na akýkoľvek názov, otvorí sa Vám v novom okne/

Bloggers and Youtubers :

Vedeli ste, že GetTheLouk sa vrátila ?  Keďže som nemala na blogy vôbec čas, dávam sem klasiku www.kissabee.blogspot.sk. Je zameraný hlavne na dokonalé DIY a práve tam prebieha súťaž ! (Po kliknutí na názov kanálu/adresu blogu, sa Vám otvorí v novom okne.)

A čo Váš obľúbený produkt za tento mesiac ?

2 komentáre:

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)