nedeľa 23. novembra 2014

Miss sporty, Pump Up Booster mascara and eyeliner

Ahojte,

v prvom rade Vám musím povedať, že kvôli problémov v mojom osobnom živote som nemala na blog čas. Dneska som tu a to s recenziu na 2produkty, ktoré určite poznáte - riasenka a linka Pump up Booster, Miss sporty.

Značku Miss sporty som v drogérii obchádzala aj keď na to nemám konkrétny dôvod. Možno ma príliš neoslovili produkty, obaly či iné podrobnosti.


V tomto článku by som Vám chcela povedať svoje prvé dojmy na veci, ktoré si zjavne dobyli v blogerskej sfére úspech.



Sú vodeodolné a ich pestrofarebný obal určite viacerých oslovil cez leto. Pravdupovediac, riasenku som vlastnila už vtedy, pred týždňom som k nej pridala aj linku.

Riasenka :

Cena : 3,49eur

Začnem riasenkou, ktorá mi príliš nesadla. To však vôbec nie je jej chyba, keďže tieto produkty sú veľmi inviduálne. Na mňa má príliš mokrú konzistenciu.



Kefka je veľká, čo by mi ani nevadilo, ale štetinky sú od seba rozdelené príliš veľkými medzerami. Rátajte s efektom zlepených rias.

zľava : bez riasenky, 1vrstva riasenky, 2vrstvy riasenky



Linka+ 2 vrstvy riasenky Pump Up Booster



Linka :


Cena : 2,5eur


Linka je intenzívne čierna, matná. Nezaschne okamžite, ale ani nemusíte čakať hodinu. Rúčka je relatívne dlhá, takže sa s ňou dobre manipuluje.



Uvítala by som kratší štetček, ale to je otázka cviku. Najčastejšie som používala linky s penovým aplikátorom. Dúfam, že si na aplikáciu s týmto nástrojom rýchlo zvyknem. Výdrž nie je práve najlepšia a celkom ťažko sa vyťahuje z tuby.




Čo by to bolo za recenziu bez skúšky ich vodeodolnosti ?
 
Na ruku som si otlačila kúsok riasenky a rozotrela, kvapku linky som si dala vedľa toho.  /1fotka/

hore: linka, dole: riasenka

Nechala som ich zaschnúť a pustila na ne teplú vodu. Farba zoslabla, ale celkom sa držia. /2fotka zľava/
Keď som si pod tečúcou vodou pár-krát prešla rukou produkty čakalo ma sklamanie. Linka úplne zmizla. Riasenka sa síce drží, ale v zoslabnutej verzii. /3fotka zľava/

Celkovo by som ich ohodnotila na  3/5.

Vlastníte jeden z týchto produktov ?

9 komentárov:

  1. Já moc značku Miss Sporty nemusím, příjde mi, že žádný jejich výrobek není moc dobrý. Všechno, co jsem od nich zkusila mne zklamalo. Jediné, co ještě ujde jsou rtěnky.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě značky Miss Sporty nějak extrémně nevadí :) Tuhle řasenku kdysi používala moje sestra, já jsem vždycky používala řasenku od Miss Sporty Fabulous Lash xtraBlack a byla skvělá! Řasy krásně prodloužila ale také zhustila! Zároveň bych tě tímto chtěla pozvat na mou GIVEAWAY: http://lucieruzickova.blogspot.cz/2014/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na riasenky maniak, takže ju snáď v najbližšej dobe vyskúšam! Ďakujem za tip.

      Odstrániť
  3. Ja mám túto riasenku a nedám na ňu dopustiť :) Nedala si si ju najlepšie + ja mám dlhšie mihalnice...Asi zaleží na tom pre koho,ja si inú ani nekúpim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasenky sú individuálna záležitosť. Niekomu sadne dokonalo, niekomu menej :)

      Odstrániť
  4. Really good post!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I like this mascara!
    Zapraszam serdecznie do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)