piatok 1. januára 2016

Nový začiatok ?

Ahojte,

ozývam sa po skutočne dlhej dobe. Potrebovala som pauzu od blogu a písania. Začala som si uvedomovať rôzne nedostatky mojich článkov a tak mi okrem času chýbala inšpirácia, motivácia či chuť napísať príspevok. Mala som pocit, akoby by boli písané mechanicky a nie zo srdca. Zapisovala som fakty, z ktorých ste si síce mohli vziať potrebné informácie a môj názor na rozličné produkty, ale niečo mi tam chýbalo.

Človek musí byť dostatočne silný na to, aby uznal svoje chyby; dostatočne múdry, aby z nich mal prospech a dostatočne silný, aby ich opravil. - John Maxwell



Uvedomovala som si totižto, že môj blog musí byť iný ako ostatné. Doteraz som do článkov nedávala seba. Chcem to zmeniť, ale to je len bod A - uvedomiť si, že niečo nerobím správne a teraz ma ešte čaká bod B - spraviť zmenu.

Začína sa nám nový rok - čas, kedy si väčšina z nás dáva ciele, predsavzatia....teraz máme totiž najväčšiu motiváciu. Dôležité je však udržať si ju. Svoj veľký cieľ si rozlúsknuť do najdetailnejších bodov a za každý krôčik si dopriať či už psychickú, alebo materiálnu odmenu.

Každý deň je možnosť na nový začiatok.




Čakajte však aj zlyhania, sklamania, neúspechy. Práve preto má rok veľké rozpätie, lebo sa dopredu ráta s dobrými, ale aj zlými obdobiami. Preto, akokoľvek sa vám tento deň zdá katastrofálny...nezabúdajte, že nie je posledný.

V hlave mám veľa plánov a nápadov na články. Budú zamerané ako na kozmetiku tak aj tipy na šťastnejší život, tipy na organizáciu a zdravší životný štýl. V nedeľu budem publikovať dlhšie články. Streda bude určená na beauty related things. A v piatok budú pohodové články. Keďže mám veľa mimoškolských aktivít a študujem na gymnáziu, neviem ako to budem časovo stíhať. Preto na blogu nebudem pravidelne prispievať články, ale len keď budem mať dostatok inšpirácie, času a múzy.

Nový rok, nový štart a cesta. Prajem vám úspešný a nádherný Nový rok!



Ja vám zo srdca prajem, aby tento nový rok bol pre vás symbolom chopenie sa šancí, prípadne pokračovanie v rozbehnutých cieľoch. Užívajte si každý deň, buďte optimistický a hlavne...šťastný.

6 komentárov:

  1. Je nejlepší, když dáš do článků sebe a nejsi kopie. Já se o to také pokouším, i když to není tak jednoduché, jak se zdá, ale hlavně píšu o tom, co mě baví, což je podle mě nejdůležitější. Přeji Krásný vstup do Nového roku!:))

    ***Nový rok, nové já***
    Pinki Claire

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím palce a prajem ti šťastný nový rok plný úspechov. :)
    P.S. Vybrala si skvelé motivačné citáty.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi páči tento článok. Želám ti krásný nový rok aby sa ti splnili všetky sny. Veľmi sa mi páči, že si si zvolila aj motivačné citáty, s ktorými sa určite lepšie začína :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)