nedeľa 3. apríla 2016

Starostlivosť o pleť na začiatku mesiaca #2

Nechce sa mi veriť, že opäť píšem článok do tejto série. Marec bol skutočne rušný a nemala som na nič čas...respektíve som ho využila na činnosti, ktoré som musela pred blogovaním uprednostniť. Ako hovorím - vždy je to o prioritách :)

O to viac som sa tešila na dnešný relax day. Začnem ako vždy peelingami. Modrému od Oriflame som verná už od malička. Malé peelingové čiastočky vyčistia pleť od všetkých nečistôt. Takisto zanecháva pocit hladkej čistej detskej pokožky a to sú presne veci, ktoré od peelingu očakávam.
Garnier je na tom horšie. Mám pocit, že vysuší pleť a tam celý jeho efekt končí. Kefka je však úžasná a plánujem ju používať aj po tom, ako miniem samotný produkt.



Dneska som za svoju masku na tvár zvolila Balea Feuchtigkeitsmaske s extraktom z morských rias. Jej funkciou je hydratovať unavenú pokožku, čo zvládla perfektne. Nemá typickú konzistenciu masky, skôr sa to podobá na krém. Po zmytí zanechá vyživenú extrémne hladkú pokožku. Ak teda máte suchú pleť, určite odporúčam!


V skvelých produktoch na suchu pleť budem pokračovať. Konkrétne vravím o kozom kréme značky Ziaya do ktorého som sa doslovne zamilovala. V prípade, že zháňate skvelý krém za relatítvne lacný peniaz, tak vám vrelo tento produkt odporúčam.


Perám som dopriala peeling s vôňou kávy, ktorého diy som našla TU. Opäť som zvolila ingrediencie, ktoré pravdepodobne máte doma. Účinok bol skvelý.  Po použití dosiahnete výrazne hladší povrch pier, dokonca som badala aj jemný lesk. Určite vyskúšajte!

http://littlemissmama.com/beauty-diy-lip-scrub/

Samozrejme nesmiem zabudnúť na kúpeľ, ktorý som dnes zverila do rúk značke Balea. Konkrétne som si od nej kúpila perličky do vane s vôňou: vanilka a orchidea. Guličky sa rýchlo rozpustia a číra voda sa v okamihu sekundy zmení na očarujúcu fialovú farbu. Bohužiaľ, osobne som neprišla na chuť vôni. Necítila som tam ani orchideu a už vôbec nie vanilku. Preferujem jemné vône a pravdepodobne kvôli tomu mi táto relatívne silná nie veľmi vyhovovala.


Dokončila som to maslom od Marionnaud s dokonalou kokosovou vôňou. Telo príjemne hydratuje a rýchlo sa vstrebe. Nemám mu čo vytknúť :)


Marec bol plný povinností, ale aj príjemných vecí.  Jednou z nich bolo zhliadnutie filmu The Witch, ktorý práve beží v kinách. Môžem povedať, že je to skvelo natočené. Skutočný obraz niekadšej doby. Je to charakterizované ako horor, ale neočakávajte veľa strašení a podobných scén. Hrôzostrašný je samotný dej a myšlienka celého diela. A aj keď nie som práve človek, ktorý pozeráva horory, tento odporúčam všetkými desiatimi!

Aký bol váš marec ? Zažili ste niečo mimoriadne ? Ktorý film ste si naposledy pozreli v kinách ? :)

25 komentárov:

  1. Milá Kristy, opäť milé čítanie plné produktov. Je z toho pekná "pamper" rutina. Zaujalo ma to telové masielko. Viem aké ťažké je utrhnúť si čas na veci, ktoré milujeme, lebo musíme uprednostniť povinnosti. O to sú takéto chvíľky vzácnejšie. A kvitujem, že si aj napriek povinnostiam nájdeš čas na nás. Na film sa musím kuknúť, milujem horory, vďaka za tip. Pa pa a pekný týždeň :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad tou maskou s morských rias už rozmýšlam dlho :) dufam,že aj mne sadne :)
    adrianestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. very nice and detailed post. I translated it via google and loved it to read it, keep sharing dear =)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, a ja som si tú čistiacu kefku od garnier práve chcela kúpiť :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na pery si robím vlastný peeling: trstinový cukor a kokosový olej, ale musím vyskúšať aj tvoje DIY :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný článok. Super tipy na peelingy, akurát mi môj doma dochádza.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný článok... A ten peeling je skvelý, podobný si robím aj ja. (: Naposledy v kine som videla Carol a následne som si musela prečítať aj knihu... dostala ma.
    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Ziaji mám sprchový gel s kozím mlékem, dneska mi přišel, tak jsem zvědavá :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Přiznám se, nezkoušela jsem ani jeden, ale vypadá to brzy na nějaký výlet po obchodech! :D :) A ty home made scruby vypadají dost dobře!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý výběr produktů. O tom krému z kozího mléka jsem už slyšela a i nad tím přemýšlím tak uvidím :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kozí krém od Ziaji ma láka už strašne dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpu stopercentne neoľutuješ :) Ak teda máš suchú pleť.

      Odstrániť
  12. Kavovej scrub je bozskej, pouzivam jej uz hodne dlouho a jako peeling a na rozjasneni je to zazrak. Ten Garnier pouzivam a je taky super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nie som jediná, ktorá by dávala kávu všade :)

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)