streda 6. januára 2016

15 obľúbených predmetov za rok 2015 :)

Ahojte,

dneska som sa rozhodla ukázať Vám 15 vecí, ktoré mi roku 2015 spríjemnili a uľahčili život. Snažila som sa aby tu bolo z každého rožku trošku. Ku každému produktu som samozrejme napísala pár riadkov.

1) Catrice Camouflage concelear


Každá značka má produkt, ktorý ju reprezentuje. Catrice vôbec nie je výnimkou a tiež má ten svoj - vychýrený Camouflage korektor. Osobne som si obľúbila či už pôvodný v kalíšku, ktorý verne používam celý rok, alebo novovytvorenú tekutú konzistenciu. Či už zvolíte jednu alebo druhú možnosť, začujem vám spokojnosť!


2) Maybelline, Lash Sensional mascara





























Maybelline ma zatiaľ žiadnou riasenkou nesklamala. Osobne si myslím, že vyrába tie najlepšie, aké
môžete v drogérii nájsť. Pri kúpe tejto riasenky som mala opäť veľké očakávania a môžem vám povedať, že ich prekonala. Riasy zahustí, predĺži, sú čiernejšie, výraznejšie... proste všetko, čo si môžete priať. Zo začiatku som mala len vodeodolnú verziu, ktorá má malý mínus - nedá sa ľahko odlíčiť. Ale za všetky pochvaly, ktoré dostávam po jej použití som bola schopná jej to odpustiť. Nakoniec som neodolala a kúpila som si aj nevodeodolnú, ktorá je síce trošku iná, ale stále výborná.

3) Bourjois, Happy Light foundation + EX1, Invisiwear foundation






























Keďže mám olivový podtón pleti je veľmi ťažké vybrať make-up, ktorý by mi odtieňovo sadol. Ešte v roku 2014 som si zo stránky lookfantastic.com objednala krycí krém značky EX1. Dlho som rozmýšľala, ktorý odtieň bude vhodný, bohužiaľ som si vybrala tmavší. Tak som sa do pátrania po dobrom make-upe pustila znova. Moje kritéria nakoniec splnil tento od Bourjois, ktorý je opäť skvelý. Oba  majú stredné krytie, ľahko sa aplikujú a na tvári vydržia vyše 8 hodín. Často si ich zmiešam dokopy, aby som dosiahla perfect match. 

4) Real Techniques, Expert face brush



Jeden z najzákladnejších štetcov je podľa mňa na make-up. Nechceme mať predsa na tvári nerovnomerne rozmazaný krycí krém doplnený mapami. Na výbere som si dala záležať a po hodinách strávených na recenziách rôznych štetcov som si vybrala tento. Minutého času vôbec neľutujem, keďže robí skutočné zázraky. Za minimum času máte krásnu bezchybnú pleť s rovnomerne naneseným make-upom. Určite odporúčam!

5) Essence, long-lasting eye pencil


Už nejaký ten čas som si chcela kúpiť hnedú linku. Najprv som si išla po Exaggerate smoke n' shine od Rimmelu, ale keď som videla cenu, usúdila som za vhodné počkať na nejakú akciu. Nieže by bola úplne drahá, ale necítila som sa na minutie 5 eur za ceruzku. A ešteže tak! Už po prvom vyskúšaní lacnej lonlasting linky od Essence som sa zamilovala. Ľahko sa nanáša, na oku dlho vydrží a je aj dobre pigmentovaná.

6) Bufka




Odkedy som prišla z lyžiarskeho kurzu, kam som si mala povinne zaobstarať bufku tak som sa do nej zamilovala. Zanechá krk v skutočnom teple a keďže mám nesmierne citlivý krk nosím ju všade. Dole si ju nedávam ani počas spánku. Tento rok na Vianoce som dostala novú a neviem sa jej opäť vynachváliť.

7) Zinok






























Som vlastníčkou extrémne lámavých nechtov. Kamarátka mi odporučila zinok a ja som si následne o ňom vyhľadala pár informácii. Nakoniec som sa vybrala do lekárne a kúpila si tabletky za prekvapivo lacnú cenu. Síce som mala zo začiatku obavy, bola som príjemne prekvapená. Nielenže pomáha nechtom, ale mám pocit, že ešte väčšmi sa postará o vašu pleť a vlasy.

8) Boots



Som dievča, ktoré nakupovanie nemá v láske. Doslovne. Je to spôsobené aj mojou veľkou výberovosťou a nerozhodnosťou. Kým sa mi totiž tovar nepozdáva na 100% tak si ho jednoducho nekúpim. Aj v tomto prípade som sa rozhodovala medzi dvoma a k finálnemu nákupu mi pomohla sympatická predavačka. S odstupom času som rada, že som sa rozhodla takto a tieto topánky nosím skoro všade. 


9) Adler Olsen, Žena v kleci



Som veľký kniho-milovník a aj keď ma čas obmedzuje snažím sa prečítať aspoň jednu za mesiac. Možno sa to zdá ako malý počet, ale zo skúsenosti viem, že viac bohužiaľ nestihnem. Náhodne som si do tohto postu vybrala Ženu v kleci, ktorá vám svojím napätím nedá vydýchnuť ani v poslednej strane. Ak máte radi detektívky, plné neočakávaných zvratov určite sa na ňu mrknite.

10) Versace, Crystal Noir



Tejto voňavke sme s maminou verné už roky. Má decentnú a pritom sexy vôňu, vydrží dlho a zatiaľ mi ju pochválili asi všetci. To je podľa mňa dosť veľký dôvod, aby ste jej dali aspoň šancu a išli si ju ovoňať do parfumérie. A potom si ju objednali na internete. Ak ste však na sladké vône, tejto voňavke sa radšej vyhnite.

11) Pantene nature fusion, Milk_shake whipped cream, L'Oréal mythic oil



Okrem šampónu a balzamu vlasom doprajem rôzne olejčeky a séra. Za tento rok som si najviac obľúbila tieto tri. Takisto som si našla aj spôsob, ktorý najviac vyhovuje mojim kučeravým vlasom. Každopádne podľa dostupnosti produktu, ceny a iných kritérií určite aspoň jeden vyskúšajte a neoľutujete.

12) Four Seasons, Regenerátor nechtov


Na moje neskutočne lámave nechty som si už roky hľadala lak, ktorý by vyzeral dobre a takisto ich spevnil, prípadne vyživil. Rozhodla som sa skočiť do lekárne, čo sa mi aj vyplatilo. Tento lak za lacný peniaz nechty zlepší a pôsobí nenápadne. Ak ho vo vašej lekárni predávajú a máte takisto slabé nechty určite si ho kúpte.

13) Lancome, Make-up primer 




O dôležitosti báze pod make-up počúvame už od niekoľkých blogeriek. Pleť vyhladí, póry zázračne zmiznú a aplikácia krycieho krému je jedna radosť. Táto od Lancome Vás okrem krásneho vzhľadu nesklame ani kvalitou. Keďže bázu netreba používať každý deň, ale len na výnimočné príležitosti tak vám jedno balenie dlho vydrží. Preto si myslím, že sa oplatí investovať a vyskúšať ju. Ak si však plánujete zaobstarať bázu z drogérie, najradšej mám Baby skin od Maybelline.

14) Sierra Bees, Lip balms



Na balzamoch som závislá už nejaký ten rok. Mám ich všade. V každej taške, kabelke, na poličke, pri posteli, všade. Keď som videla akciu na stránke http://www.iherb.com/ neváhala som ani minútu a sada 8 bio balzamov putovala do košíka. Aj keď bol set neskutočne lacný, na kvalite im určite cena neubrala. Som z nich neskutočne šťastná a milo prekvapená :)

15) She, cuticle remover pen


Určite každá z nás pozná nechtovú kožičku, ktorá nie je nikomu príjemná. Opticky skracuje necht a nepôsobí to práve elegantne. Už bolo častokrát povedané, že by sa nemala odstrihovať, keďže rastu nechtov napomáha. Lepšou voľbou je zatláčanie a práve na to používam pomocníka od She. Na  1 strane máte olejček, ktorým si nechtovú pokožku namažete a následne jednoducho zatlačíte.

To by bolo odo mňa na dnes všetko. Používate niektorý z týchto produktov ? :)

Aký je vás obľúbený produkt za rok 2015?

51 komentárov:

  1. Make-upy od Bourjois jsou skvělé, používám healthy mix, který mi připomíná vitalumiere aqua od Chanelu a je skvělý. Také mi vyhovuje jejich CC krém a tenhle make up, o kterém píšeš ty, tak yb nemusel být také vůbec špatný! :) Teď bych ráda už konečně vyzkoušela ten korektor od Catrice, spíše asi ten tekutý, ale nebudu lhát, že mě nelákají oba dva! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nad healthy mix som rozmýšľala, ale nakoniec som zvolila tento :) A ten korektor určite vyskúšaj.

      Odstrániť
  2. Wow you have soo many great products...
    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky :) k Vánocům jsem dostala oba Camouflage korektory a jsou vážně super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nice post! follow on GFC?
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tekutý camouflage se už chystám nějaký ten pátek koupit:) Ale ten v kalíšku mi moc nevyhovoval...

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vyhovujú obidva, ale na oblasť pod očami je tekutá verzia určite lepšia :)

      Odstrániť
  6. S korektory musím souhlasit a řasenku mám v plánu v nejbližší době vyzkoušet :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Štetec vyzerá skvelo :)

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice Product ^^ Now I'm your new followers~ Have a nice day!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super produkty. Topánky sa mi veľmi páčia.

    KATES WORLD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten štetec vyzerá fakt super ! Super produkty :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O korektori od CATRICE som veľa počula. Chcela by som si ho v blízkej dobe určite kúpiť. Pekný príspevok. :-)
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Souhlasím s tebou, řasenky od Maybelline jsou nejlepší! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xxxx
    Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Followed you back :)
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. What a lovely review with great items! :) I have the same brush and I LOVE it! :)

    I really like your blog a lot and would be so happy, if we'd follow and support each other. :) What do you think?

    XX, Sara

    www.saritschka.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Podobné topánky mám aj ja doma a tiež, ako si písala, ich nosím úplne všade :D Na ten Catrice korektor si už dlho brúsim zuby, hádam si ho aj raž kúpim :)
    Super článok :)

    http://hipteengirls.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno tie topánky sú presne kombinácia pohodlnosti a dokonalosti :) Určite sa k nemu dokop, lebo je skvelý.

      Odstrániť
  17. Super vecicky, ja sa uz dlho chystam na kupu slahacky na vlasy a ked som ju u teba videla, znova si mi to pripomenula :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šľahačka tejto značky je skutočný zázrak :) Verím, že si ju kúpiš znova.

      Odstrániť
  18. Krásné věcičky. Přemýšlím, jak se říká "bufka" česky :) Ten zinek si půjdu koupit, měla jsem nedávno noční krém se zinkem (Balea za pár korun) a i když jsem večer měla pupínky, ráno byly pryč. Teď se mi pleť občas osype, nehty lámou, takže zinek by mohl pomoci. Jen mě to nenapadlo :) I ten regenerátor nehtů omrknu. Catrice camouflage taky miluji, po celý rok. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ani neviem, či je to spisovne po slovensky, heh. Zinok je skutočne dokonalá vec, keďže po jeho používaní vidím rozdiely - či už sa jedná o nechty, vlasy alebo samotnú pleť :)

      Odstrániť
  19. Super príspevok. Najviac ma zaujal ten korektor od Catrice - počula som už od nejednej blogerky, že je naozaj dobrý - asi ho vyskúšam. Druhá najlepšia vec z tohto postu - sú určite tie topánky - vyzerajú kvalitne, ja by som si také tiež priala. Vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Thank you so much, dear! :) Following you back now! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já taky miluju knížky, škoda, že je tak málo času. Ale jednu taky stihnu měsíčně přečíst. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť
  22. The brushes from Real Techniques are my favorite <3

    http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Lash Sensational taky miluju. A koorektor Catrice si asi brzo taky pořídím.

    Simple living – Novinky z podzimního nákupního seznamu

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Mám doma ten tuhý korektor od Catrice, ale chtěla bych si koupit i tekutý. Jsou výborné. Jenže když jdu do drogerie, tak je tam vždy jen tester.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ sa tie tekuté vypredajú za pár minút, heh.

      Odstrániť
  25. Catrice Camouflage mám rada aj ja, používam ten tuhý na krytie akné a som s ním veľmi spokojná. Rovnako tak riasenky Colossal od Maybelline sú tie najlepšie na svete, nechcela som veriť, ale skúsila som prv inú - One by One a aj tá bola super a potom prišli Colossal a ja som fakt padla na zadok. Zinok mi na nechty nejako nefungoval, ale na vlasy áno, rýchlo mi narástli nové.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam oba...ide o to, čo chcem ktorým zakryť :) Nebudeme si klamať, Maybelline rozhodne vyrába najlepšie riasenky z drogérie. Osobne mám pocit, že mi zinok pomohol v oboch :)

      Odstrániť
  26. O řasence Maybelline Sensational a štětce od Real Techniques také uvažuji :)
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)