piatok 29. januára 2016

Veci, ktoré zbožňujem na zime

Ahojte,

dneska vám opíšem čo mne spríjemňuje tieto chladné dni. Aj keď ste si mohli tento typ článkov prečítať na asi sto blogoch, rada by som napísala svoj subjektívny názor na to v čom spočíva čaro zimného počasia.

1. Zimné prechádzky


Prvá a najzákladnejšia vec vôbec. Som človek, ktorý rád trávi svoj voľný čas v prírode. Momentálne vládne vonku svieži studený vzduch, ktorý zbožňujem. Mám pocit, že už len pri prvom kroku na ňom sa mi hneď zlepší nálada. Jednou z výhod psa/fenky je, že s ním musíte ísť von či sa vám chce alebo nie. Takže ak mám niekedy lenivú chvíľku práve ona sa vždy postará o to, aby som vôbec vyšla von a potom som jej za to nemálo vďačná.


2. All that tumblr stuff



Od veľkých svetrov cez rozmanité vône sviečok až k zimnej dekorácii. Určite nie som jediná, ktorá sa väčšinu času oblieka do teplučkých extrémne pohodlných svetrov rôznych farieb, materiálov či motívov. Samozrejme si doma ihneď oblečiete fluffy teplé ponožky a neviete sa dočkať, kedy vám zovrie voda na čaj. Aj keď dekoráciu svojej izby neberiem príliš vážne...šišky, kúsky dreva a lístia tam nesmú chýbať. Samozrejme je všetko doladené sviečkami.

3. Šatky


Na oblečení mi veľmi nezáleží. Riadim sa hlavne tým v čom sa cítim pohodlne a akú mám práve náladu. Častokrát sa môže stať, že jeden deň mám dokonalo vypracovaný outfit a na druhý deň si dám obyčajný dlhý sveter a legíny. Čo však nesmie v oboch prípadoch chýbať je šatka alebo šál. Či už je jednofarebný, veľký alebo extravagantný...vždy dokáže doladiť akýkoľvek outfit a dodať mu šmrnc.

4. Čaj



Iam a coffee person. Čiže sa málokedy dostanem k pitiu čaju...takéto zimné časy sú však na to ideálne. V zahraničí som si na trhu kúpila ručne zbierané bylinky všelijakých druhov a tie si jednoducho hodím do sitka, nechám pár minút vylúhovať a violá...dokonalý čaj je na svete. Niekedy mám samozrejme dni, kedy mám chuť lena obyčajný čierny či zelený čaj. Nesmiem zabudnúť ani na dokonalý štipľavý zázvorový čajík, ktorý si nerobím síce až tak často, ale o to viac si ho potom vychutnávam.

5. Atmosféra


Neviem ako to jeseň a zima robia, ale je pri nich skutočne cítiť typickú atmosféru. Núti vás len tak sa zababušiť do teplej príjemnej deky, prečítať si knižky popri pití čaju a užívať si každý moment tohto kľudného ročného obdobia.

Takisto zbožňujem keď si oblečiem vec, ktorá bola zohrievaná pomocou radiátora, vychutnávanie si skvelej horúcej čokolády a samozrejme oslavovanie Vianoc a ostatných sviatkov či slávnosti v zimnom období.

A čo vy? Máte radi zimu? Budem rada, ak mi váš názor napíšte do komentárov.

Prajem vám príjemné prežitie dnešného dňa :)


36 komentárov:

  1. Já abych pravdu řekla, tak zimu v lásce nemám. Ale je pravda, že se vždy těším na svetry, čaj, knihu a na pohodu doma. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že zbožňujem všetky ročné obdobie, heh. Každé má to svoje čaro.

      Odstrániť
  2. Procházky a čaj, to je moje! Ale teda procházky mám mnohem raději, když je sníh :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda áno, sneh tomu vie dodať úplne inú atmosféru.

      Odstrániť
  3. Zimu mám celkom rada, aj keď leto je u mňa naj ! :) A na zime milujem vonné sviečky a čaje ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Svetry a velke saly to je moje!<3

    Jestli tě zajímá fashion a modeling, určitě navštiv můj blog adeljulisova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S bodem 2. se naprosto ztotožňuju! Jinak zimu mám ráda, ale lěto je léto:D
    All About Everything

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež leto o trošičku radšej ako ostatné ročné obdobie, ale každé má svoje čaro :)

      Odstrániť
  6. na zime mám rada to, že vonku zmrnem, no popritom si užívam zasneženú krajinu a potom prídem domov a zohrejem sa teplým čajom :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Napsala jsi to tak pěkně, že bych snad tu zimu mohla začít mít i ráda :)) ..přesto jsem ale šťastná, že už roztál sníh a teploty se drží nad nulou :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já nejvíc miluju sníh a samozřejmě Vánoce + horkou čokoládu :)) pořádně hustou!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po prečítaní tvojho komentára som dostala neskutočne veľkú chuť na tú čokoládu, heh.

      Odstrániť
  9. Já zimu nemám ráda. Jedině se sněhem a taky miluju čaje ale ty piju celoročně :D :)
    Simma Blogg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto zimu som si čaje skutočne obľúbila tak som zvedavá, či mi to ostane aj v jari/lete :)

      Odstrániť
  10. Ja mám zimu rada, ale asi tak do dnešného dňa, vždy keď už začne február, už sa neviem dočkať jari. Prechádzky v zime sú krásne, hlavne keď vykukne slniečko, tiež som kávičkár ale v zime si dám rada aj čierny čaj :)

    SimpleHappyMum


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, človeka vo februári už skutočne láka aj čaro jari.

      Odstrániť
  11. Já mám zimu ráda, tu zasněženou, běhám pak ve sněhu jak malé dítě, doma se zabalit do peřiny, teplé kafe nebo kakao, svíčky, jak píšeš! Ale teď, když je 15 stupňů? To už je spíš jaro, ale ještě je na něj brzo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, keď som si to predstavila hneď mi stúpla nálada! :)

      Odstrániť
  12. Zimné úrechádzky taktiež obľubujem ale len do chvíle pokým sa sneh nezmení na čaptavicu. To naozaj nemusím.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skutočne nepríjemné...hlavne umývanie topánok hneď po tom ako sa človek vráti domov.

      Odstrániť
  13. Krásny článok, vystihla si naozaj všetko, čo na zime zbožňujem aj ja :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pravdupovediac, ja zimu veľmi nemusím. Mám rada tú atmosféru okolo Vianoc (letné sviatky si neviem veľmi predstaviť), no vadí mi tá tma - skoro celý deň. Už sa to pomaly zlepšuje, takže aj moja nálada sa dvíha. Hh. Ale horúce čaje s knižkou pri sviečke a svetríku sú skvelé!
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ej bisťu! To by ani nenapadlo, že by sme napríklad Vianoce oslavovali niekde na plavárni, heh.

      Odstrániť
  15. Paráda, mám úplne to isté. Čaj, kniha, teplý sveter a zima ako má byť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. zimu nemám moc ráda, ale nikdy jsem nemyslela na toto... :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Chutny caj dokaze urcite sprijemnit zimne vecery. Ja mam najradsej bylinkove.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja si už večer bez čaju neviem ani predstaviť :)

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)