streda 3. februára 2016

Cien Eyeshadow

Ahojte,

vedeli ste, že Lidl má vlastnú kozmetickú značku? Okrem toho, že tradične predáva jedlo tak nájdeme v jeho sortimente či už vlasovú, telovú alebo dokonca aj dekoratívnu kozmetiku. Osobne som vyskúšala ich riasenku, ktorá robila prirodzené pekné riasy. Nedalo mi nevyskúšať aj ich tieň na oči v odtieni 09 Starlight.































Má obyčajný plastový obal v ktorom sa nachádza tieň s jemným motívom prírody. Prvá vrstva bola ultra-trblietavá. Ako to však býva zvykom u lacnejších produktoch, ani tento nebol výnimkou. Párkrát ste sa ním nalíčili, kochali sa trblietavým zázrakom a po pár použitiach to bolo slabšie a slabšie.



Avšak stále celému líčeniu dodá skvelý šmrnc a to nikdy nie je na škodu. Skvele sa hodí na rozjasnenie či už očí alebo aj na tvár. Konzistencia je príjemná a na moje prekvapenie aj celkom maslovitá.


Pigmentácia je priemerná, avšak celkom dosť prášia. Mám pocit, že stál menej ako 2eurá. Bohužiaľ som ho dlhšiu dobu už v Lidli nevidela, takisto ani riasenku. Takže neviem, či to bola len jedna z ich limitiek alebo dekoratívnu kozmetiku predávajú len v určitých predajniach.

Videli ste alebo dokonca vyskúšali akúkoľvek kozmetiku značky Lidl ? 

Nie som si istá, či som tento článok mala zverejniť, ale nakoniec som si povedala, že nie vždy sa podaria dobré príspevky...no nie ? :) Prajem vám príjemne prežitie dnešného dňa. 

39 komentárov:

  1. Týho, tuhle značku znám, ale že má takovéhle stíny, to vůbec nevím :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dekorativka mě moc neláká, ale mám to jejich tělové máslo a je super!
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa táto ich kozmetika vôbec neláka asi ako jedinú..:)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, že nie každý má potrebu skúšať kozmetiku z Lidla, heh.

      Odstrániť
  4. Cien jsem ještě nezkoušela, do Lidlu skoro vůbec nechodíme, ale už jsem četla pár pozitivních recenzí na tuto kosmetiku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že sa rozhodneš vyskúšať aspoň jeden z produktov od Cien :)

      Odstrániť
  5. chci jít do toho fialového :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od této značky jsem zatím zkoušela spíš pečující kosmetiku a vůbec nebyla špatná:)

    All About Everything

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Do Lídlu moc často nechodím, ale nenapadlo by mě, že má i vlastní kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola tiež prekvapená, keď som ju zbadala prvý krát :)

      Odstrániť
  8. Nikdy vy ma nenapadlo, že cien ma kozmetiku a dobru dekorativku :) super ;)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ešte pri pokladni nadávala, že to bude blbosť na entú...ale je to vcelku využiteľný produkt! :)

      Odstrániť
  9. Naozaj krásna farba

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Z té jejich dekorativky jsem ještě nic nezkoušela, ale stín vypadá hezky, pigmentace se zdá fajn :) Stávám se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pigmentácia prekvapila aj mňa. Ďakujem, na tvoj blog sa určite mrknem :)

      Odstrániť
  11. Túto značku nepoznám, ale vyzerá to super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Looks interesting! I like beige shadows.

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mam lesk na rty v jemnem ruzovem odstinu a je to s ad jediny lesk co nelepi na rtech, je vazne dobry i vydrz je super. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, ten som nezbadala...ale prekvapilo ma, že na ústach nelepí :)

      Odstrániť
  14. Dekorativka mi nesedla, ale jejich produkty na tělo (máslo, sprch.gel) mám strašně ráda :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím už aj ja tú pleťovú vyskúšať, keďže na ňu počúvam len samú chválu :)

      Odstrániť
  15. Škoda :( Niekde som ju videla a niekde nie...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Neskúšala som tiene, ale farebne a aj konzistenciou mi pripomína tieň grammy goes glammy od Essence :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásná barva, takovou mám ale už ji mám skoro pryč, díky tedy za tip na nový kousek :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. o této kosmetice vím, ale u nás Lidl není, proto si ji nekupuji. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dekorativku som neskusala a ani ma nelaka, ale telovu kozmetiku ma Lidl naozauj dobru.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa neviem dočkať, kedy vyskúšam aj ich pleťovú :)

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)