nedeľa 7. februára 2016

Valentín - jednoduché recepty a DIY


Ahojte,

dneska som tu s článkom ohľadom Valentína. Osobne mám s týmto sviatkom zatiaľ samé škandály. Nebudem to tu však teraz rozoberať, možno to bude tento rok lepšie...možno nie.

Verím však, že vy si ho užijete naplno. Či už s priateľom, kamarátmi, alebo jednoducho sami. Tento rok vychádza Valentín na nedeľu takže neváhajte a venujte si upokojujúci kúpeľ hneď z rána. Či už využijete rôzne peny do kúpeľa, svičeky, či iné upokojujúce prvky začnite tento deň kúskom lásky pre seba.

Ľúbte sa. Ľúbte svoj život. Ľúbte človeka s ktorým ste. Ľúbte človeka, ktorý to potrebuje. Jednoducho, ľúbte. :) 





Akokoľvek ste sa tento sviatok rozhodli stráviť, myslela som si, že pár jednoduchých receptov nebudú na škodu.

Na prvý budete potrebovať len 3 ingrediencie:
  • 2 lyžičky medu / javorového sirupu
  • 3 vajíčka
  • 1 hrnček pomletých valašských orechov
Postup je tiež jednoduchý:

1. Žĺtka, orechy a med pomiešame pomocou lyžičky.
2. Vyšlaháme si sneh, ktorý opatrne primiešavame do prvej zmesi.
3. Cookies dáme na plech do vyhratej rúry na 180 stupňov a necháme piecť cca 10 minút.
4. Už len obetovať čas na ich vychladnutie a hotovo :)


























Ja som si do kúska cesta pridala červené potravinárske farbivo, formičky v tvare srdca a pokúšala sa o umelecké dielo. Ignorujme fakt, ako to dopadlo.



Tento recept by som volila v prípade, že zvyčajne nepečiete a chcete rýchly dezert, ktorý je super easy. Takisto sa hodí v prípade, že nechcete sladký dezert. Keksíky majú príjemnú orechovú príchuť, dokonca mi jemne pripomínali medovníky. Možno by som pridala ešte lyžičku medu, inak boli skvelé :)



Vybrala som ešte dva jednoduché DIY nápady:

http://www.jacksandkate.com/valentine-oreo-cakesters/
*DSC_8138
http://www.the36thavenue.com/valentine-edible-matches/
Okrem nich môžete mrknúť aj tieto stránky, ktoré vás po kliknutí presmerujú na ďalšie chutné a ľahké recepty:

http://www.crunchycreamysweet.com/2014/01/28/valentines-day-chocolate-bark-recipe/ (snack)
http://www.twopeasandtheirpod.com/chocolate-shortbread-heart-cookies/ (koláč)
http://emmaeats.com/2014/01/28/chocolate-cinnamon-heart-cookies-vegan/ (vegánsky recept)

Čo sa týka darčekov...myslím si, že na ich rozdávanie máme celý rok. Takisto na vzájomné prejavovanie lásky a úcty k tomu druhému. Podľa môjho názoru tento deň najlepšie oslávite na príjemnej spoločnej večeri...prípadne si spravte výlet do prírody alebo jednoducho oslávte deň činnostami, ktoré máte obaja radi na miestach, ktoré máte radi :)

Nemusíte čakať na Valentín, aby ste dali najavo, ako veľmi vám na niekom záleží.




Týmto by som ukončila tento článok. Na to, že Valentína vlastne ani neoslavujem som sa rozpísala až-až. Každopádne verím, že si oddýchnete a prežijete skvelý deň. Či už dnešný alebo práve valentínsky :)

Ahojtee.

27 komentárov:

  1. Jůů všude samá srdíčka!♥ nejvíc mě zaujaly ty "oreo" sušenky!
    LadyCaterpillar

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Valentýn neoslavujem, síce nemám ani s kým, no aj tak je to podľa mňa zbytočný sviatok, ved ľúbiť by sme sa mali stále :)
    Keksíky vypadajú chutne!

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty červené keksíky ve tvaru srdíčka je skvělý nápad. My Valentýna taky moc neslavíme. Vždy si dáme jen nějakou drobnost v podobě čokoládové bonboniéry, ale i ta potěší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Dôležité je, že si na seba spomeniete :)

      Odstrániť
  4. Tie srdiečka vyzerajú veľmi dobré.
    www.citygirl159.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie oreo sušienky sa mi páčia. Možno vyskúšam, kedže môj chlap oreo miluje. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné a roztomilé nápady :) Já letos nemám s kým slavit a vlastně valentýna celkově nějak moc neřeším :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tento sviatok tiež beriem ako hociktorý iný deň :)

      Odstrániť
  7. tak tohle je přesný :)) já čekám pořádnej pugét a jak nebude...víš co, Love yourself :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začínam reálne uvažovať, že si v kvetinárstve kúpim kvety sama pre seba, heh.

      Odstrániť
  8. Super tipy. Krásny článok

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělé tipy! :) Bohužel přítele nemám, takže je nevyužiji :(

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To sú naozaj krásne tipy na pečenie :) Milujem sa takto hrať v kuchyni. Určite aspoň jeden vyskúšam :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeeeej to vyzerá úplne krááááásne, len keby sa mi chcelo piecť :( :D :D vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mlsky vyzeraju fakt mňamózne. Fajn čítanie :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)