piatok 12. februára 2016

Recept na jednoduché muffiny (+ vegánska verzia)

Ahojte,

neviem ako vy, ale ja nikdy neviem čo si počať so zrelými banánmi. Isteže...dajú sa z nich spraviť rôzne smoothies, pokrájať do mrazničky na následnú výrobu zmrzliny alebo upiecť asi najjednoduchšie cookies z ovsených vločiek a banánu. Cookies si robím asi najčastejšie...je až neskutočne veľká škála potravín, ktoré môžete do nich pridať a cesto si dochutiť podľa vašich predstáv.

Dneska som tu však s iným receptom v ktorom, ako už iste tušíte využijem zrelý banán. Čerpala som ho z blogu: www.tessadomesticdiva.com. Ja som ho však spravila s polovičným množstvom ingrediencií a finálny výsledok bol takýto:



  • 1 väčší zrelý banán
  • pol hrnčeka /125ml/ akéhokoľvek orechového masla (ja som použila mandľový)
  • 1 vajíčko 
  • 1-2 lyžičky medu
  • 1 lyžička jablčného octu (alebo citrónovej šťavy)
  • pol lyžičky sody bikarbóny
  • 1 lyžička vanilkového extraktu

Postup je veľmi jednoduchý. Stačí si predhriať rúru na 200 stupňov. Ďalej všetko poriadne premixovať, naliať do muffinových košíkov a done! 

Ak ste použili normálne vajíčko, muffiny by mali byť hotové za 8 minúť. V prípade, že ste zvolili vegánsku verziu (Recept na vegánske vajíčko - KLIK) musíte počkať trošku dlhšie. 

Jednou z najväčších výhod tohto receptu je, že sa tu vaša kreativita môže prejaviť v najväčšej kráse. Berte tento recept ako základ. Pridajte si tam mleté orechy, kúsky čokolády, strúhaný kokos, sušené ovocie...proste všetko, čo máte radi :)



Najprv ma ani nenapadlo, že tento recept dám na blog...takže som si na výzore nedala príliš záležať. Chuťovo sú však skvelé. Moje obavy, že budem cítiť pachuť zrelého banánu boli zbytočné. Okrem toho ich máte hotové za pár minút, sú relatívne zdravé a dajú sa pripraviť aj vo vegánskej verzii. Verím, že tomuto receptu dáte šancu a tiež ho vyskúšate. Ak máte obľúbený recept so zrelým banánom sem s ním do komentárov! :)


Prajem vám príjemný zvyšok dňa, ahojte :)

32 komentárov:

  1. Muffiny miluji, jdou udělat na spousty způsobů. Nejraději mám ty nezdravé s kousky čokolády. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, ja som tiež dala do týchto kúsky čokolády :)

      Odstrániť
  2. vypadajú chutne! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ty vypadají dokonale! mňaam ♥♥
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, musia chutiť naozaj perfektne :) Veľmi sa mi páči, že si použila aj trocha ovocia :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To vypadá luxusně a určitě ještě líp chutná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, toto musím hneď zajtra vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ty vypadají krásně, dnes mám volný den, tak je asi vyzkouším.
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no moj chlap vegetarián tak dakujem za receot ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, tak to musíš mať veselé :) Dúfam, že mu bude chutiť.

      Odstrániť
  10. Vyzerajú super, možno vyskúšam.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super. Hned až budeme mít doma přezrálý banán, vrhnu se na muffiny. :) Akorát ořechové máslo bude problém, nekupujeme a nejíme. Asi použiju klasické máslo, snad se to též povede.
    Adele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem si to síce s normálnym maslom predstaviť, verím však že sa ti to podarí :)

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)