streda 17. februára 2016

Pupa - Like a doll luminys blush

Ahojte,

keďže som už písala recenziu na 2 bronzery (TU a TU) napadlo mi, že by som mohla napísať svoje postrehy aj na moju obľúbenú lícenku značky Pupa. Oficiálne ju vlastní mamina, ale no...veď viete...dajme tomu, že je spoločná, heh. Tejto lícenke sme obe verné už vyše roka a myslím, že je to naše 3.balenie. Aspoň tretie balenie.



 Ako môžete vidieť na obale, jedná sa o lícenku z ich edície Like a doll. V krásnom obale nájdete 3,5g produktu za 10 eur.


Pigmentácia nie je nízka, ale ani priveľká...čo mne dokonalo vyhovuje. Máte totiž kontrolu nad produktom. Príjemná konzistencia zaručí rýchle a perfektné blendenie. Je totiž jemne mletá a skoro vôbec nepráši. Proste celý proces nanášania produktu je jedna radosť. Na fotke môžete vidieť intenzitu farby po jednom letmom potiahnutí na ruke.


Farba odtieňu 301 je marhuľová s kvapkou ružovej. Vytvorí ten pravý dievčenský zlatý dojem, po ktorom túži asi každá z nás. Takisto rozjasní tvár a tým jej dodá život a energiu. Tuším získate k baleniu aj štetec, ja som ho však neviem nikde nájsť.

Síce sa vám môže zdať, že preháňam s toľkými pozitívnymi vetami. Čo mám však robiť keď nanášanie, farba aj výdrž tejto lícenky je perfektná? Ak ste doteraz nepodľahli čaru líceniek tak vám zaručujem, že po tom ako vyskúšate túto tak sa lícenka zaradí do vašej dennej rutiny :)

Mňa by zajímala aká je vaša obľúbená lícenka. 

Ahojteee.

32 komentárov:

  1. Krásný odstín;) Tolik chvály, ráda bych ji zkusila, ale u nás se asi nedá sehnat... Je fajn, že máte s mamkou takový společný must-have;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem...a skutočne na ňu nedáme ani jedna dopustiť :)

      Odstrániť
  2. Krásný odstín.

    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já doufám, že Pupa přijde někdy do ČR, chci vyzkoušet rtěnky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je asi jediná značka, ktorá je zastúpená na SR a v ČR skoro vôbec...až sa čudujem, heh.

      Odstrániť
  4. Ahoj! Predávam značkovu paletku Bh Cosmetics - 120 tienov za super cenu! A kopu inych veci, pre viac info Klik SEM alebo kacena903@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten odstín je nádherný, hned bych ho brala :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pretty shade, thnx fr the swatch =)

    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna lícenka, taká zdravá mahruľková farba :) ja mám obľúbené od E-style a momentálne minerálnu od Cougar :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak o této kosmetické značce slyším poprvé. Ale pokud můžu doporučit bronzer/tvářenku, tak určitě doporučím kouknout po nějakých produktech od W7. levné a kvalitní:))

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám z tejto rady makeup a je to najlepší makeup na leto! Lícenky som ešte neskúšala, ale s maminou ste si vybrali nádhernú farbu!!!

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som zase nevyskúšala ich make-up, heh.

      Odstrániť
  10. Krásna farba :) Inak značku Pupa mám veľmi rada, mám s ňou len dobré skúsenosti, tak verím, že táto lícenka tiež nesklame :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež veľmi spokojná...či už s touto lícenkou alebo inými produktmi :)

      Odstrániť
  11. Značku Pupa vůbec neznám, tak jsem ráda, že díky tvému článku jsem ji mohla poznat.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tvoj komentár mi úprimne zlepšil náladu :)

      Odstrániť
  12. Lovely blog and I liked your post =)
    Would you like to join each other via GFC, if yes follow my blog and leave a comment on my post. I will follow back you =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásný odstín :) Moje top tvářenka je od Jordany a Alverde, mají krásné odstíny a matné tvářenky, což já miluju :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak tá je nádherná! Musím sa po nej pozrieť!

    PS: Krásne fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite choď do nej! :) Ďakujem za pochvalu, veľmi si to vážim.

      Odstrániť
  15. Je krásná, velmi mě zaujala barvou, jak popisuješ taková dívčí. :) Ale značku vůbec neznám...
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak na ňu niekde natrafíš, určite sa na ich produkty pozri :)

      Odstrániť
  16. Super článok a krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)