nedeľa 6. marca 2016

Starostlivosť o pleť na začiatku mesiaca #1

Ahojte,

dneska sa chcem s vami podeliť o svoju špeciálnu rutinu, ktorú mávam vždy na začiatku nového mesiaca.

Hneď ako vstanem, doprajem niekoľko minút navyše svojej tvári a to tým, že si namiesto bežného face washu aplikujem 2 peelingy. Začnem svojim obľúbeným od Oriflame, ktorý sa s malými zrnitými čiastočkami postará o odumreté bunky a nečistotu na tvári.



Kým ho ešte mám nanesený, aplikujem si aj kúsok produktu značky Garnier a pomocou kefky oba poriadne vmasírujem do pleti. Ten síce nemôžem odporučiť na 100%, kefka je však skvelá. Potom už len jednoducho opláchnem vodou a ako vždy sa kochám výsledkom.



Keď mám pleť čistú, vrhám sa na pleťovú masku, ktorú si buď spravím sama alebo volím ktorúkoľvek z drogérie. Tentokrát som si aplikovala DM masku, ktorú som dostala v SWAPe a môžem ju len odporučiť.



Nakoniec si aplikujem pozostatky krému od Oriflame, ktorého kvalitu zaradujem do takého bežného priemeru. Je určený na suchú pleť, ktorú hydratuje. Na druhej strane od neho nečakajte žiadne zázraky.


Samozrejme nesmiem zabudnúť na pery. Na internete môžete nájsť milióny DIY na lip scruby. Dneska som sa rozhodla pre tento:

Zdroj: www.dreamingreengirl.com

Neviem ako vy, ale moje pery sú neskutočne suché, až jemne praskajú. Práve na to je tento scrub skvelý. Zjemní povrch pier, sú hydratovanejšie a pôsobia krajšie. Okrem toho hnedý cukor, olivový olej a med má asi každá z nás bežne doma...takže si tento diy môžete rovno vyskúšať.

Nakoniec si venujem kúpeľ, ktorý som si tentokrát obohatila o sviečky a levanduľovú soľ. Môžem vám zaručiť, že značke Kneipp sa tento výrobok podaril dokonalo. Zaujme či už premenou čírej vody na krásnu fialovú farbu, alebo upokojúcou vôňou ktorá zaplní celú kúpeľnú.


Na záver aplikujem telový krém v príjemnej ľahkej vôni, značky Balea.


V tomto článku som vám len chcela ukázať ako asi prebieha môj prvý víkend v novom mesiaci. Nabudúce sa zameriam viac na samotné produkty.

Február bol inak pre mňa katastrofálny. Samé hádky, rozchod s priateľom, krádež mobilu, choroba - tú som však podľa mňa dostala z toľkého vplyvu na psychiku. Každopádne je to všetko preč a ja sa teraz musím pozerať hlavne na budúcnosť. Byť vďačná za to, že nikomu z mojej rodiny sa nič vážne nestalo. Byť vďačná celkovo.

Pamätaj - je to len zlý deň, nie hrozný život.



Preto ak aj vy ste nemali práve dobrý mesiac, nezúfajte. Nie vždy sa človeku darí a nie vždy sú mu dopriate pekné chvíle. Skúste si niekam zapísať, čo sa vám za tento mesiac podarilo uskutočniť a v čom ste sa naopak sklamali. Obrate list, hoc aj na imaginárnom diári a začnite nový mesiac s čistým štítom :)

Aký bol váš február? Budem rada, ak mi do komentárov napíšete aspoň jednu vec, ktorá sa vám tento mesiac stala :)

Ja vám prajem aby ste mali veľa pozitívnej energie a sily nielen dnes, ale aj celý marec...ahojtee :)

32 komentárov:

  1. Ten Garnier jsem měla a nepřišlo mi, že by s pletí něco dělal :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peeling z Oriflame mám oveľa radšej...ale výhodou Garnieru je aspoň tá kefka...inak je to fakt slabota :)

      Odstrániť
  2. Super produkty :) věci od značky Kneipp jsem si v poslední době hodně oblíbila. Mám podobný kartáč od Garnieru :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto síce bol môj prvý produkt od Kneipp, ale určite nie posledný! :)

      Odstrániť
  3. Jedna vec čo sa mi stala vo februári? Narazila som na tvoj blog :o) Dobrá rutina, teším sa na recenziu produktov, pa a drž sa, "bude líp" .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I really like Balea products, expecially for hair!
    Nice post, I follow you dear :)
    Wanna follow back?

    Nothing but Chrissi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you...I will check their hair products too :)

      Odstrániť
  5. Pěkný článek. Masku od Balei i ten krém mám taky a jsou super. Doufám, že březen už budeš mít veselejší. Pro mě únor nebyl ničím výjimečný, co by stálo za zmínku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja zase dúfam, že marec bude pre teba plný výnimočných udalostí :)

      Odstrániť
  6. GArnier čistič jsem zkoušela, ale spíš mi plet lehce zhoršil... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nerozmýšľam nad kúpou druhého balenia...ale fíha, ak sa ti pleť dokonca zhoršila, tak to je už fakt zlé.

      Odstrániť
  7. Úplne skvelý článok. :) ja osobne sa musím na čistenie pleti nútiť, som leniva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Very interesting post!

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mala som peeling z Garnier aj peeling/scrub od Oriflame. Tiež si myslím, že ten od Oriflame je lepší a tuším aj za výhodnejšiu cenu. :) Ale ten "brush", kefka, na Garnieri je fajn.
    A chcem ešte pochváliť pozadie blogu, tá voda na mňa pôsobí úplne upokojujúco. Jeden z dôvodov, prečo sa sem rada vraciam.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že sa ti pozadie páči :). Totiž vždy keď mám pocit, že by potreboval zmenu a hodiny nad tým sedím, tak si neviem pomôcť a nakoniec sa k nemu opäť vrátim, heh.

      Odstrániť
    2. Haha, to poznám. :) Ale máš ho skvele originálny, dnes má väčšina blogeriek ako aj ja biele alebo jednofarebné pozadie.
      SweetSunshine

      Odstrániť
  10. Ahoj. Moc se mi tvůj blog líbí a tak bych tě také chtěla pozvat na ten můj.Sice teprve začínám, ale určitě se rozjedu :) Na mém blogu najdeš úplně všechno, ale hlavně se zaměřuji na módu. http://sweetriddle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nemala som ani jeden produkt zo spomenutých! Ale veľmi ma zaujal telový krém od Baley, takže ten si určite niekedy kúpim a vyskúšam. Teda, až keď spotrebujem tie zásoby telových mliek a olejov, čo sa mi tu nahromadili :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Odpovede
    1. Aj ja, ale tento produkt ma skôr sklamal. Bohužiaľ.

      Odstrániť
  13. I love balea! <3 would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ta garnier vecicka ma super tu kefku! A jedna vec minuly mesiac? Hmm bola som v Benatkach na Valentina :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. čistiaci píling z Orifka používam tiež a som sním nadmieru spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten balea krém vypadá dobře, jaký je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelý, hlavne ak nemáš rada veľmi silné vône. Rýchlo sa vstrebe a je príjemný na koži :)

      Odstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)