streda 2. marca 2016

Dni s Ankou - SWAP

Ahojte,

dneska som si pre vás pripravila článok o mojej prvej spolupráci s blogerkou. Keď som si totiž prezerala rôzne blogy, tento mi pripomenul môj dávny blogerský sen. Rozhodla som sa ho splniť a na uvedený e-mail som napísala. Spolu sme sa dohodli, že našu spoluprácu rozdelíme na 2 časti. Prvá z nich je SWAP.

Princíp je v tom, že sa 2 ľudia dohodnú na určitej sume a podľa stručného ,,životopisu" sa snažia kúpiť druhej osobe darčeky, ktoré by jej mohli spraviť radosť.  My sme si najprv stanovili 10 eur. Čoskoro sme však pochopili, že to nebude stačiť a zvýšili sme náš limit na 15eur, ktorý sa mi tiež úspešne podarilo prekročiť, heh.

Vrhnime sa však na balíček, ktorý som dostala ja:



Keď som zbadala obsah krabice, cítila som sa katastrofálne. Každá vec totiž bola starostlivo zabalená a mala stručný popis. Ja som všetky informácie jednoducho napísala na jednu stranu...to, že by som mala veci baliť jednotlivo ma ani nenapadlo....ach jáj Kika...máš sa ešte čo učiť.




 Teraz vám ukážem veci, ktoré mi boli darované a svoje pocity si nechám na záver.




Kniha: Divosi, Don Wislow




Balíček ma neskutočne potešil, keďže sa viacero vecí viaže s morom, ktoré beriem ako svoj tretí domov. Skutočne. O tom, čo všetko mi more prináša by som dokázala rozpísať aj na celý článok. Náhrdelník vyrábala Anka sama a musíte aj vy uznať, že je krásny...no nie?  Takisto sú knižky mojou záľubou a som úprimne zvedavá aká bude. Autora ani dielo však nepoznám...a vy ? Veci ma rozhodne potešili a verím, že aj Anka bude minimálne taká spokojná ako ja.

Ak vás zaujímajú veci, ktoré som naopak darovala ja, či zožali úspech alebo naopak sa Anke vôbec nepáčili...neváhajte sa pozrieť na jej blog: http://ankalooksword.blogspot.sk/

A čo vy? Máte skúsenosti so swapom ? A ak áno, aký bol ten váš prvý ? :)

25 komentárov:

  1. Teda, toto je opravdu krásný swap. Mně se myšlenka swapu hodně líbí, ale zatím jsem žádný nevyzkoušela. Každopádně, co není, může být a asi se brzy na nějaký přihlásím :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný článok a ešte krajšie darčeky. :) Najviac sa mi páči ten zošítok a náhrdelník. Krásne.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    I follow you on GFC #81, maybe you follow me back? ;o)

    Have a nice weekend!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kiki, krásny swap. Všetky vecičky boli vybrané a vyrobené s rozvahou a určite zo srdiečka. Páči sa mi myšlienka swap-u podľa životopisu, pretože sa snažíš balíček pripraviť podľa osobnosti obdarovaného, čo je super. Skúsenosti so swapom mám z artmamy, ale toto sa mi páči viac :o) Idem "naziznúť" čo si pripravila ty,pa pa :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne za komentár, veľmi ma potešil :) Verím, že sa ti budú páčiť veci, ktoré som ja darovala Anke :)

      Odstrániť
  5. Ďakujem a verím, že čoskoro to vyskúšaš aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balíček byl vážně krásně zabalený :) Asi nejvíc se mi líbí náhrdelník, tek je skutečně překrásný! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Osobně jsem ještě „neswapovala", ale třeba to někdy vyzkouším. ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tiež sa mi najviac páči ten náhrdelník :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Som veľmi rada, že si sa rozhodla napísať mi komentár. Ak budeš chcieť kedykoľvek mi napíš aj na e-mail: blogforsmile@gmail.com :)